PDA

Vis full versjon : I dag er jeg bare SÅ sinna.....(sytete)

melankolibri
20-08-2002, 14:59
Og jeg har virkelig INGEN som helst grunn til det! Men hele dagen har jeg gådd rundt og "glefset" til folk på jobben. Har måttet gå for å si unnskyld mere enn en gang:o :o
Noen dager skulle jeg virkelig bare holdt meg hjemme, selv om jeg ikke er syk, vel jeg lurer litt på om jeg ikke er littegrann sinnsyk??? Jeg tror det er flere som kunne være enige med meg om det :gal2: :gal2: :gal2:
Og ikke nok med det så sover jeg dårlig fordi det er for varmt for meg, og jeg må tisse "hele" natten igjennom, og fingrene mine er "døde".....Og i tillegg så er det meldt like forbanna fint vær helt fram til søndag!!!!!!!
:bonk: :bonk: :bonk: :bonk:
Når skal jeg få slappet av da??? Fått pusta litt??? Er det fint vær så MÅ man jo nesten være ute å "kose" seg i varmen!!?? JEG VIL IKKE!!!!!
Jeg vil ligge på sofaen og slappe av, og pleie min vannfyllte kropp, som jo ikke blir noe lettere i varmen!!!*sukk*
Og i tillegg kom "plutselig" restskatten som skulle betales i dag!!!:sint: :sint: DER føyk det jeg liksom hadde tilovers denne måneden!! Så det blir smalhans igjen!!!!
Ikke nok med det, så har ejg en KJEMPEVOND hemoride!! Aaargh!!
Jeg bare "elsker" å være gravid !!! Nuvel...ikke i dag akkurat! Jeg har lyst på sigaretter, og etpar pils, jeg!!! Har det stort sett kjempe bra, men i dag er det bare "møkk"...
Sorry folkens, men det er litt godt å få løsnet litt på ventilene en gang i blandt!

Et lyspunkt i dag er at jeg er 20 uker i DAG:latter: Ikke så galt at det ikke er godt for noe i allefall *sukk* :findag:

Mo & Nurket
20-08-2002, 16:57
Det var så morsomt å lese det du skrev at jeg klarte ikke la være. Men for all del, jeg kjenner meg godt igjen og har hatt sånne dager også. For mitt vedkommende så er jeg så lei av å pusse opp den *#€*# leiligheten at jeg vil :spy: .

Når det gjelder varmen så har jeg kun et råd og det er å skaffe seg en vifte. Jeg har gått til anskaffelse av takvifte på soverommet, og det er bare himmelsk!!! Eller du kan kjøpe en vifte som står på gulvet (det har jeg også), den kan du jo flytte rundt. Sover godt med vifte men må selvfølgelig opp å tisse minimum ett par ganger pr natt. Og det er faktisk litt slitsomt!

Alt er jo liksom så fantastisk når man er gravid, føler av og til at jeg ikke har lov til å klage. F.eks så er det IKKE like gøy å gå på fest når en er EDRU som når en har drukket. Sånn er det bare!!

Ja, ja Melankolibri, du skal bare syte og klage og være så sint du bare vil!!! DET ER LOV DET!!
Nå fikk jo jeg litt utløp jeg også, selv om jeg egentlig har en god dag!

:stakar:

Ramgad
20-08-2002, 23:25
Klart det er lov å klage! Jeg tror vi gravide har en spesiell utstråling når vi sutrer, glefser og klager - så folk gir oss litt ekstra slakk. Men det lønner seg jo å si beklager innimellom, så der gjorde du sannelig rett.

Og hemoriden kan du kjefte på dagen lang. De har ikke følelser.
Joiner deg nok snart i hormonutbrudd. Sist sippa jeg bare. Håper egentlig jeg gjør det denne gangen også, er så kjedelig å bli sint. Sier så utrolig mye teit! Trenger vel ikke fortelle deg det! :)

Uansett... Hold på smilet når det først er der.
Folk har litt ekstra godvilje ovenfor magedamer.

Eirill
20-08-2002, 23:51
Det er godt å få ut litt stim!:klapp:

Håper du får en mye bedre morgendag!:)

Restskatt? Måtte du minne meg på det? ;) :gal: Utpå høsten kommer det vel et fortvila restskattinnlegg fra meg...... *grue seg*

Freja
21-08-2002, 00:57
Hei

Godt å höre at det er flere som har slike dager i denne varmen.
Kjente meg nesten skyldig.
Ang. rydding og dyl. er det bare å la det være. Det har jeg gjort.
Idag kom mannen med forslaget selv om vi ikke skulle ta å rydde litt.:klapp:
Og hvor ofte kommer det? Ble jo imponert, så jeg fikk jo henge på der. Men vi begynte ikke före etter kl.20 for å slippe den værste varmen, og det var helt okej.

Ang. pils, så pröv lettöl eller Clausthaler som er alkoholfri. Smaker faktiskt helt okej og er en bra törsteslekker i varmen istedenfor den söte brusen. Se til at den er ordentlig kall bare.

Hilsen Freja 20+5