Vis full versjon : Turen til trygdekontoret..
Tidligere bruker
20-08-2002, 15:10
Når har dere andre i desember-klubben tenkt å ta turen til trygdekontoret, eller sende inn skjema i posten?
Det haster vel ikke enda?
Amadala 23+1
Jeg har allerede vært der, jeg :) Men den "hyggelige" (les: snerpete) damen bak skranken kunne fortelle meg at jeg var altfor tidlig ute... Slike skjemaer skal nemlig ikke inn før to måneder før terminen :uff:
Så nå bare gleder jeg meg til neste tur til trygdekontoret :gal:
Jeg skal ut i permisjon om 5 uker, dvs. 12 uker før termin. Derfor har jeg tenkt å sende inn skjema snart. Men det er arbeidsgiver som skal betale ut lønn og kreve inn fra trygdekontoret sin del, så det haster sikkert ikke så veldig. Jeg får jo pengene mine uansett. Tenker jeg sender et skjema til tr.kontoret og kopi til regnskapskontoret her på jobben engang iløpet av de neste 4 ukene.
Hmm, jeg har ikke begynt å tenke på det en gang. Det er jo en evighet til jeg har termin.
De to første gangene har jeg sendt det ca 1 mnd før permisjonen startet.
Tror jeg drøyer enda noen uker, jeg.
Tror ikke akkurat det haster ...
Ruslet ned på trygdekontoret når jeg var fire måneder på vei, jeg!
Fikk med meg skjema og informasjonsbrosjyrer hjem og fikk beskjed om at det måtte leveres en eller annen gang innen en måned før termin.
Merkelig at noen får beskjed om å komme igjen senere, da!!
(Har selvfølgelig klart å rote vekk skjemaet uansett, jegda, så jegmå jaggu ned der en gang til.:o )
Hilsen Tifa på besøk fra novemberklubben.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.