Tidl. bruker
20-08-2002, 15:25
I går var det så inni hampen varmt, og jeg gikk i bare BH-en her hjemme. Så at min kjære (får ikke lov å kalle han for sambo lenger...han syns det var så teit kallenavn:p ) stirret så på meg...men kunne ikke skjønne hvorfor. Så titta jeg ned på meg selv og så at brystvortene stakk ut av BH-en!!! De har vokst endel siden sist jeg gikk med akkurat den ja!
Det så utrolig teit ut!!! Hold på å le på meg kynnere jeg ;) Zafirmannen syns det var kjempekult (selvsagt) - fikk nok et bevis på at dama hans er blitt skikkelig babe :D
(Er sjeleglad for at vi fant det ut her hjemme - enn om jeg hadde trekt av meg t-skjorta ute i varmen blant vennegjengen :eek:
Da hadde jeg blitt flau da!)
Så nå må jeg legge bort de fleste av BH-ene mine, og gå til innkjøp av nye (HURRA! JEG ELSKER SHOPPING!)
Klem fra Zafir 14+2+2 store pupper!
Det så utrolig teit ut!!! Hold på å le på meg kynnere jeg ;) Zafirmannen syns det var kjempekult (selvsagt) - fikk nok et bevis på at dama hans er blitt skikkelig babe :D
(Er sjeleglad for at vi fant det ut her hjemme - enn om jeg hadde trekt av meg t-skjorta ute i varmen blant vennegjengen :eek:
Da hadde jeg blitt flau da!)
Så nå må jeg legge bort de fleste av BH-ene mine, og gå til innkjøp av nye (HURRA! JEG ELSKER SHOPPING!)
Klem fra Zafir 14+2+2 store pupper!