PDA

Vis full versjon : Hcg

Ina79
25-01-2005, 18:10
Hei jenter!!

I dag er det 14 dager siden jeg fikk satt inn et 8 delt fryseegg.
Hcg i dag var på lusne 45..

Er det noen av dere som har hatt lav hcg på dag 14, men som likevel er gravide?

Har en kjemisk graviditet og 2 SA bak meg. Mener å huske at blødningen kom på dag 12 ved den kjemiske graviditeten. Har fremdeles ikke sett noe til mensen.
Tør ikke å satse på at det blir oktober-baby.

Skal ta ny hcg-prøve om 1 uke hvis blødningen fremdeles holder seg unna.

Meg selv
25-01-2005, 19:39
Det viktigste er ikke hva HCGen er, men at den øker i riktig tempo. Hva den ligger på varierer ikke bare fra kvinne til kvinne, men fra svangerskap til svangerskap. Den skal fordobles på 48 - 72 timer, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skal ta en ny blodprøve to - tre dager etter denne. En uke er lenge! Jeg håper den lille spiren klamrer seg fast.

Tidl. bruker
25-01-2005, 20:16
Jeg har og en biokjemisk graviditet bak meg, da var hcg nivået på 23 på testdagen. Det var slik at jeg to dager tidligere hadde sett en CB test (midt på dagen) som var litt positiv, men på selve testdagen kun en minimal skyggestrek igjen selv om det var tatt på morgenurin.
I følge legene på Omnia var alt over 25 graviditet, og jeg fikk mens dagen etter. Mener jeg tok blodprøve på dag 12 etter innsetting, så jeg synes ditt nivå høres helt greit ut.
Masse lykke til

E766
27-01-2005, 11:13
Hei

Jeg hadde også en hcg på 45 på dag 14 og er nå snart 23 uker gravid. LYKKE TIL!
Håper at dette går bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ina79
28-01-2005, 20:12
Takk for svar!!!

Det høres lovende ut at du har :baby: i magen E766!

Fikk tatt ny hcg-prøve i dag, og får svaret i morgen. Fremdeles ingen blødning, men murringene er på plass.

Hvis hcg har steget som det skal får jeg begynne med pregnyl. Har pcos og er dermed mer utsatt for aborter iflg legen.

Krysser fingrene for at det går bra. Ved tidligere forsøk har hcg ligget på mellom 54 og 355 på dag 14. Alle gangene har det gått gått galt, så jeg er fremdeles ikke så veldig optimistisk.

Klem