PDA

Vis full versjon : Litt mere positiv

tigern
20-08-2002, 16:03
Uff, jeg har hele tiden vært redd for at jeg skal miste. Har ikke hatt noen tegn på at noe skal gå galt, men er som mange andre konstant redd. :uff: Kikket etter blod på papiret hver gang jeg er på do osv.. Noe som er ofte:p

Heldigvis er det lenge siden det har gått galt med noen i mars-klubben, og jeg tenker at det er jo størt sjanse rundt de første ukene!! Uff, fælt å tenke slik..... Men, nå begynner jeg å håpe mere og mere! Det kan gå min veg denne gangen også!!

Andre som tenker slik??

:findag:

Klem fra meg i 8+3

Beate
20-08-2002, 16:18
Jeg forstår deg så innmari godt! Selv om jeg SER mine to hver eneste uke, er jeg livredd for at det skal gå galt alikevel...Ser også etter blod på papiret hver gang jeg er på do.
Klarer ikke roe meg. Men føler jeg ikke er like "hysterisk" nå lengere, som jeg var i begynnelsen.

Nå har vi kommet såpass langt, at det går ikke galt, vet du;)

Cirkeline
20-08-2002, 16:28
Jeg også! Sjekker i trusa hver eneste dag - hele tiden... Fikk litt angst i går - hadde på meg en rosa truse - og der var det ganske mye utflod.... Fikk skikkelig vondt i magen - heldigvis var det ingenting!!!

Gleder meg til denne tiden er over, og de 12 første magiske ukene er gått :)

Klem fra cirkeline (8+2)

Cazandra
20-08-2002, 20:30
Huff ja, kjenner følelsen:(
JEg kikker i trusa og på papiret!
Og kjenner jeg at det er fuktig så er det rett på do for å sjekke! Men er ikke like redd som før heldigvis:D

DETTE GÅR FLOTT DETTE:kidoki:

9+1