PDA

Vis full versjon : Barnevogn

Hønemor
20-08-2002, 16:03
Hei,

Er det noen som har vært runden og sjekket barnevogner? Jeg synes det var lettere å plukke ut en ny bil enn det er å finne en barnevogn...

Uansett - vi har sett på en Quinny Fashion vogn. Den har 3 hjul og virker veldig fin. Noen som har erfaring/mening om denne vognen? Damen i butikken mente at kanskje bagen ville bli litt smal hvis jeg skulle bruke voksipose oppi, men jeg er ikke så sikker.

Anyone please?

Tiddelibom
20-08-2002, 17:28
Vi har nettopp kjøpt vogn, og hadde en skikkelig "gjøre seg kjent"-runde i forkant. Tittet litt å den du nevner, Quinny, og butikkdamen puttet en voksipost oppi. Det så ganske trangt ut, ja..
Kommer jo an på når babyen din skal komme til verden.
Vi venter barn i oktober, og har derfor kjøpt en vogn med noe større plass, en Hartan racer, som er en duovogn.

Lykke til med vognvalget!

Hilsen Tiddelibom 30+5

Tilla
20-08-2002, 18:05
Jeg har også tenkt å kjøpe Quinny Fashion, men jeg har bare tenkt å bruke sportsdelen (snudd mot meg) med voksipose, muligens med bæreplate, som en bag oppi. Jeg er i hvertfall helt sikker på at jeg ikke vil ha en "stor" vogn slik som jeg hadde med førstemann. En tre-hjuling el. er veldig mye lettere inn og ut av bil, samt lettere å trille. :)

Tilla 20+0