Vis full versjon : Mammatruser...
Lillehammer
20-08-2002, 16:04
Eh. Litt pinlig spørsmål, men er det flere her som har gått over til sånne digre mammatruser? :blush: Prøvde det for første gang i helga, og nå er jeg nok "solgt". De er SÅ mye bedre å ha på enn de vanlige små. Drar de godt oppunder armene (føles i hvertfall sånn)! Men guuuuuuuud så lite sexy det er! :p
Flere som tør å innrømme det...?
:mervink: Lillehammer 25+6
Henger meg på her jeg, har hatt disse dradelangtoppunderpuppatrusene:blush: ganske lenge.
De er bare super gode å ha på:o , men er også en av de tingene jeg ikke kommer til å savne etter svangerskapets slutt.
:vink: Noni og :baby: Bitteliten (27+2)
Tidl. bruker
20-08-2002, 16:59
.....
Har begynt å bruke bestemortrusene, jeg også...... sexy?? NOT, men veldig behagelig :D Sy stropper på dem og de kan brukes som body :p
De fleste vanlige trusene fungerer i 10 miunutter, deretter ruller de ned og legger seg som en pølse under magen; ikke særlig komfortabelt.
Kjøpte noen veldig gode på Lindex, anbefales. Kjøpte også noen via H&M postordre, de var grusomme i passform/fasong.
fabel, 28+1
Jepp!
Her på Møre er man også sexy som fy!:D
Har kjøpt andre truser som visstnok skal være til gravide men de legger seg i likhet med vanlige truser som en pølse under magen, og kan bare ikke måååle seg med de store stygge!:cool:
Åjodagitt - her går det i mammatruser. Har faktisk brukt de i evigheter allerede. Bruker string-varianten. Har aldri fikset det der med "hele" truser ;)
Bare så synd at HM bare har hvite bomullstruser. Kunne da i hvertfall hatt svarte synes jeg. Men heldigvis har magen blitt såpass stor nå at jeg kan bruke mine gamle truser under magen. Liker mammatrusene best, men noen ganger bruker jeg jo bukser som er lavere i livet og da er det lite pent med synlige truser!
Dee og gutta, 27+5
hmmmmmm......... Høres ut som jeg får krype til korset og teste litt mamma-truser, da. Bestilte fra HM. - Var så lekre at du verden. Her ska Nikken-mann få full tenning, tenker jeg.... *S*
Jeg ble stor ganske tidlig, og jeg klarer ikke ha noe som er stramt over magen, så jeg har brukt mammatruser lenge.
Men herregud så dyre de er!!!! Vi kjøper jo ikke en hel drøss av akkurat de mener jeg, og så blir de jo vasket ofte, da er det dyrt med 60,- for ei truse som rakner etter noen vask!!!
men, har dere sett de trusene på HM som de selger to og to sammen, de er så "små" (korte) at de stopper under magen.
( det er mamma truser det og)
Jeg lærte fort trikset at skal det bli noe kos, må jeg raskt switche over til en slik mamma truse før mannen ser det:bryn:
den er på knapp. men blir han for masete og jeg er trett, funker de andre store trusene meeget bra..
:findag:
Hilsen Toby 29+0
Kam jeg spørre hvor dere kjøper slike truser og hvilket merke det er?
Ut fra mine spørsmål, skjønner dere sikkert at jeg ikke har startet med det enda.
Og finnes de i string?
30+3/29+0 UL
Kjøper mine på Tekstilfunn. Der har de de vanlige hvite, og noen som er småblomstrete. De koster 69 kr. for 2, og det er ikke så ille i pris. Amme BH-ene deres koster også 69 kr. pr stk, og DET er billig. Litt komplisert lås på dem, men billige og gode er de.
Hilsen Amasone 29+2:klapp:
Maja-mor
21-08-2002, 02:08
Jeg har ikke kjøpt noe mamma-truser av den enkle grunn av at jeg har funnet mine "favoritt-truser".
Det står mandag, tirsdag....(ja...alle ukedagene) med en figur for hver dag :blush:
De er ikke så innmari stilige da, men de er behagelige og strammer ingen steder :klapp:
Hilsen Maja-mor (28+1)
:mervink:
Jeg har også mammatruser. Riktignok har jeg bare to stykker, men duverden for en premie å tre en over magen etter noen dager med vanlige truser! Jeg har også det derre pølseproblemet, og slet litt med en bikini her i sommer (kjøpte riktignok en sjokkrosa mammabadedrakt på HM, men det får da være måte på å skille seg ut på stranda... det ble nøytral bikini med pølse under magen). Gleder meg til høsten og det blir kaldt. Da skal jeg feire kosedager med digre mammatruser og myke sokker. Myke store sokker som ikke strammer og etterlater seg delikate mønsre rundt anklene. :)
de vanlige trusene er altfor trange så jeg har intet valg! eller så "rapper" jeg noen ganger boxer`n til mannen min! Det funker også bra!:blush: :findag:
Lillehammer
21-08-2002, 11:34
Så jeg er ikke alene nei! ;)
Jeg har kjøpt mammatruser på H&M og er egentlig veldig fornøyd med de. Men jeg er enig i at det er ergelig å bruke så mye penger på noe som er SÅ lite lekkert... :p Trøsta mi er at jeg har sluppet å kjøpe inn nye BH'r ennå siden de gamle har passet hele tiden.
Apropos BH'r - rettere sagt amme-BH'r. Ville dere synes det var "ekkelt" å arve det etter søsteren deres? De er i bomull og kan kokvaskes så egentlig tror jeg at jeg synes det er greit - men hva synes dere?
Lurer på mye rart jeg... :uff:
Lillehammer (26+0)
å arve ammebh'r etter søstern sin?
Det er jo bare å vaske dem på 60 grader, så har du drept allt som heter bakterier ihvertfall.;)
Hadde jeg vært deg så hadde jeg takket ja, de er dyre å kjøpe inn og det er en "forbruksvare" når du ammer. Husker at jeg kunne skifte mange ganger i døgnet, pga lekkasjer:uff:
:findag:
Jeg ser heller ikke noe problem i å arve det av søsteren sin.
Men du er heldig som ikke har måtte kjøpt nye bh'er:) det måtte jeg gjøre tidlig:( en annen sak; jeg ville ikke ha arvet mammatruser av noen:p Lykke til:findag:
PS! Jeg har menstermin 9 november og ul 15 november:birth: :leiseg: :)
Det finnes flere varianter av mamma truser.
På HM har de bestemors str.60,- pr stk.
mini str ( stopper under magen) 59,- for to
oppdaget nå at de også har string mamma truser 60,-
De har amme BH`er i samme fargene og mønster som trusene
ok pris.
Lindex Har store mammatruser 60,- pr stk. svart eller hvit
disse holder bedre i vask enn de fra HM.
Kapahl har noen fine amme BH`er med blonder til 150,-
Synes det er lite vits å kjøpe merkevarer når det gjelder dette..
Toby 29+1
Jeg har hele tiden brukt vanlige stringtruser jeg - de er jo så lave at de stopper under magen (har høytliggende livmor da).
Meeeen - jeg tror jeg skal innom KappAhl eller Lindex i dag, det høres fristende ut med orntlige mammatruser - jeg er bare litt bekymret for at trusekanten skal vises - alle mammabuksene (bortsett fra snekkerbuksa som får meg til å føle meg som en rampete 12-åring!) er jo i stretch! Ingen H&M med stringtruser i denne byen, nei!
Forresten, så tror jeg ikke de trusene virker avskrekkende på mennene våre - når ikke den store magen får oss til å virke sexløse, så kan neppe en kvadratmeter med bomull gjøre det! :D
En litt dyrere variant er Chantalle, sømløse mikrofiber boksershorts, de er helt suverene. Strammer ikke ett eneste sted, jeg sverger til disse, selv om de koster ca. 180,- pr. stk.
Klem fra Katta
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.