PDA

Vis full versjon : skikkelig tårevåt dag...

Linmom
11-08-2002, 23:20
Hei alle vakre, vene magedamer....
I dag har jeg virkelig hatt en sliten dag. I natt var jeg oppe 6-7 ganger for å gå på do...-blir ikke mye hvile av det.:uff: Så jeg har vært helt på tuppa i dag... har grått mer enn på leeeenge, og det føles bedre nå. Det er jammen ingen tom floskel at det hjelper å få grått litt :leiseg: Men så blir man matt og utkjørt av mange tårer og å kjenne på triste ting.
Så her sitter jeg i en vakum-liknende tilstand og kjenner på livet...
Så skjørt det er
så vanskelig barneoppdragelse er
hvilken velsignelse barn er
så rik jeg er
hvor jeg lengter etter lillen i magen...:baby:
så spent jeg er på fødsel
glede
sorg
forventning

OG AT DET KJENNES LENGE TIL TERMIN...:gal2:
En liten stemningsrapport fra Linn;)

Mormona
11-08-2002, 23:34
Linmom, vennen :stakar:

Sånne dager etter enda verre netter er aldri gode. Trøsten er jo at dagen i morgen ganske sikkert blir bedre og at denne berg-og-dal banen av følelser vi sliter med vil ordne seg etter hvert.

Tror vi alle sitter med mye tanker rundt det som skjer nå, det vi har gått igjennom og det vi skal møte av nye utfordringer i tiden som kommer. Bare tenk på at nå skal vi snart lære et nytt menneske å kjenne, vi skal lære det alt det vi kan og det lille vesenet skal lære oss mye også. Både om seg selv og om oss selv.

Gråt når du kjenner tårene presse på som jeg er sikker på flere av oss her inne gjør...jeg gråter litt stadig vekk og sånn er det bare nå. Kropp og sjel er sliten og tung, men samtidig så er det mye godt i vente også....og snart er vi der, vennen...før du aner :stakar:

Håper vakumet slipper taket og du har tørket tårene for i kveld.

:klem: fra Mormona T-21

Linmom
11-08-2002, 23:40
Du er det søteste...:p
Det er snodig med disse voldsomme følelsesbølgene.. man må liksom bare følge med...
Tårene er tørket... øynene er 4 hakk for tørre, jeg er i komminga.
Kos og :lol: fra

aja
12-08-2002, 14:39
Føler med deg og kan bare sende en :stakar: til deg!

Hormonerne er veldig aktive etter en sånn våkenatt. Jeg blir bare verre og verre. Det er ikke akkurat kuuult å sitte på Horten-Moss ferja (tjåka full av turister) og grine mens jeg leser VG...... Men sånn har vi det bare, og da er det ikke noe å gjøre med - annet enn å prøve å sove ut utmattelsen etter sånne "kjenne-på" tanker. For jaggu er det slitsomt, ja!

:klem: fra aja 33+2

Vimsen
12-08-2002, 14:45
Jeg vet også så altfor godt hvordan du har det

La bare følelsene dina få fritt uløp, tillat deg å føle deg tom en stund også tar du deg en liten lur...
Det funker garantert !!
Eller ring en venninde du er glad i :)

Klemmer
Vimsen