Vis full versjon : Strekkmerker å sånnt.... lurer bare..
Jeg er en av de som har mange av de..
Så det jeg lurer på; når er det strekkmerkene kommer mest til syne?
Er det når du går fort opp i vekt,eller er det etter at man har gått ned i vekt etter å ha vært stor?
Sto og så meg i speilet i sted(litt forfengelig av og til:snill: )der fikk jeg se en masse streker, på både rumpe, lår og pupper...:dåne:
men etter at jeg har blitt gravid (igjen)så syntes jeg strekkmerkene på puppene forsvant litt etter at de "fyldte" seg opp igjen..... syntes strekkmerkene vistes bedre når puppene bare hang der....
synest også at mine vistes bedre når knøtet kom ut å jeg gikk ned i vekt.
men heldigvis er mine helt lyse så de vises ikke så godt fordet om det er litt mye.
Forglemmegei
08-02-2005, 13:17
Strekkmerker oppstår fordi huden strekkes så raskt at den ikke klarer å følge med!! Dermed revnes det i et av hudlagene.. (husker i øyeblikket ikke hvilket :snill: ) Det kommer av hormoner, arv og belastning!!! Jeg synes selv at strekkmerkene syntes godt i det huden sprakk og var rødest (fikk på puppene når jeg var gravid sist) men etterpå så ble stripene mine lyse og vistes ikke nesten i det heletatt...
Det er viss forskjelllig fra person til person det også skjønner jeg:fnise:
Dere får tenke på at dere er strålende vakre som gravide da :glis: men jeg kanskje blir en søt sebra:knegg: (håper ikke det da:kryss: men er det to i meg så:dåne: )
tigerstripa
08-02-2005, 16:53
Tror det er lærhuden som sprekker. Cutis på fint, om jeg ikke tar helt feil.
Fikk masse strekkmerker på rompa da jeg fikk hofter i puberteten, men har ikke tendenser til dem verken på mage eller pupper.... og magen har vokst svært i det siste! Mye mer enn hoftene når de kom. :vetikke: Er bare glad til - de kan holde seg unna. Behøver ikke flere nå, nei.
skillpadden
09-03-2005, 11:49
Jeg føler også at de er mindre synlige nå som jeg er gravid igjen fordi huden tøyer seg ut igjen liksom. Brystene ser jo ikke ut til vanlig. Jeg gikk opp fra en c-cup til en f-cup så du kan selv tenke deg hvor mye strekkmerker det er på de brystene. De så jo ut som svisker når jeg sluttet å amme, men nå som jeg er gravid igjen er de jo kjempeflotte.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.