PDA

Vis full versjon : Fine knotter til kommode etc.

Honeypie
02-02-2005, 10:19
Jeg har tenkt å pusse og male en gammel kommode og et gammelt nattbord som skal stå på barnerommet. Jeg vil gjerne sette på nye fine knotter for å sette prikken over i´en.

Jeg vil gjerne at knottene skal være litt søte (men ikke for nusselige :urk: ), men samtidig stilrene (litt kravstor, ja :snill: )

Noen som har noen gode tips til hvor jeg hvor jeg kan finne dette? Enten på nett eller i vanlig butikk.
Ikea gjør liksom ikke nytten her.

Katharina
07-02-2005, 16:43
Tja, Jysk har knotter, men jeg vet ikke om det er sånne du vil ha. En del spesialforretninger for barn har kule knotter med ole brum osv. Noen kjøkken/bad forrteninger har knotter.

Nå stoppet fantsien min for hvor du kan lete...

tafse
11-02-2005, 06:08
Hvorfor ikke lage noe selv, av cernitt (moddelerigsleire som stekes i stekeovn, blir som "hard plast") som du fester til en skrue (før du steker de)...Da har du jo mulighet til å få de akkurat slik du ønsker og garantert ha noe som ikke "alle andre har"

Dronninga
11-02-2005, 08:51
Jeg er typen som kjøper alle knotter på IKEA og biltema, så jeg har ikke så mye å komme med men...

Cernit er en veldig god idé synes jeg..(om du liker å holde på med sånn da..) Ellers må du sikkert til en eller annen spesialbutikk...Eller en jernvare/byggekjede som har endel utstyr...
Du må vel og merke betale mye pr knott, men du har iallefall endel å velge imellom...

Prøvende
11-02-2005, 08:54
En del spesialforretninger for barn har kule knotter ..Har du noen eksempler...eller mener du babybutikker? Kjedenavn??

Cernit var en god ide, Tafse. Da får jeg litt å bedrive tiden med i min ekstra lange permisjon før fødselen også :hyper: :takker:

Litago78
11-02-2005, 09:43
Vet at Toys`R us har forskjellige knotter.
Sist jeg var der hadde de Ole brumm og noen Disney "hoder" :-)

Honeypie
11-02-2005, 09:44
Takk for svar jenter. Jeg får ta meg en runde og sjekke ut tipsene deres!

jomfru83
13-02-2005, 13:49
På Cartoon butikkene har de Ole Brumm knotter. En pakke med en av hver figur liksom. Husker ikke prisen. Synes de selv var så fine at slike skal jeg kjøpe og sette på kommoden til den lille. :snill:

Elise_
21-02-2005, 02:00
På inreda.com har de fire knotter, ole brumm, nasse nøff, tigergutt og tussi.

Velg "knoppar og krokar" i menyen til venstre. :)

snøkrystall
21-02-2005, 11:17
ToysRus og OBS har søte knotter med olebrum !

I en pakke er det fire knotter med olebrum, tussi , nasse og tigergutt :)

jomfru83
03-03-2005, 23:23
Jeg kjøpte søte knotter til kommoden til bebisen her om dagen. Det er disney knotter kjøpt på Cartoon butikken. Se linken som jeg har lagt ved.http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=131953&page=9&pp=10

Bie
04-03-2005, 17:57
Vi kjøpte flotte knotter på Biltema. Hadde masse bra å velge mellom, i hvertfall her i byen. Lykke til :D

vossajento
04-03-2005, 19:54
De har veldig mykje artig på byggsentere, der du kjøper treverk til diverse.

:hyper: