Vis full versjon : keisersnitt!
Jeg lurer på hvor sent de bestemmer seg for dette?
Jeg har en morkake som ligger delevis forann åpningen.
Var på sykehuset på tirsdag og da sa legen at det ble snitt.
Og vi skulle finne dato og fylle ut papirer.
Men så bestemmer han seg for å få en lege til for å se.
Han sier at det kan gå bra med vaginal fødsel.Men da må morkaken flytte seg.
Han sa det var på grensen.
Så nå har jeg ny time om fire uker... mens termin 7 mars.(som jeg vet stemmer veldig bra :snill: )
Er ikke det litt risikabelt å la meg gå så lenge? i tilfelle fødselen skjer?
Må si jeg fødte på 1 1/2 time sist.
martemora
02-02-2005, 23:20
Jeg hadde k-snitt av samme grunn som deg, med minstemann, og da bestemte de seg tre uker før termin. Fikk time 14 dager før, fordi storebror kom (normalt) ti dager før termin.
Synes du skal stå på litt og si at du vil ha time!!! Den flytter seg ikke likevel.
Lykke til!
:snill:
javel ja.. for når jeg skal inn da om fire uker så er det bare EN uke igjen til menstermin! Og de to andre har kommet til menstermin selv om ul termin har vært over en uke lengre.
Jeg vil bare ikke komme 1/3 og få høre at jeg får snitt samme uke om du skjønner.
Og jeg har vært inne til vurdering 3-4 ganger nå..
Få JM till att stå på lite för dig! Hon kan tala din sak. Vet inte om det funkar där du bor?:vetikke:
Jeg har også morkake som ligger feil ..i Ul. papirene mine står det :
Placenta ..Previa Marg og lat dext..så morkaken min ligger på høyre side og kanten dekker ca halve mormunnen..og jeg er satt opp på Ul. 14 April uke 32 for å se om morkaken har flyttet seg og om jeg kan føde normalt :birth: eller om det blir keisersnitt ..forstod det som at det ble avgjort da :nervøs: og ikke at de skulle sjekke det flere ganger ...er det vanlig da ???
Ble litt nervøs her ...er livredd for keisersnitt jeg :dåne:
:lykketil: med videre vurdering håper det ordner seg :klem:
Klem Missi
Jeg trodde også det at denne gangen ble det avgjort.
Det som er merkelig er at en annen i marsklubben opplevde akkuratt det samme... Og på samme sykehus!!
Skal til fastlegen den 8.. så da skal jeg kreve å få time tidl... det er jo risikabelt å komme i fødsel og morkaken ligger fortsatt over mormunn.
Jeg er da ikke prøvekanin heller...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.