kaycee
03-02-2005, 19:01
:skremt: er 35+2 uker på vei i dag!!!! gikk opp for meg at fødselen nærmer seg med stormskritt!!! er absolutt ikke forberedt mentalt! iiiik....:angst:
snakkka med mamma i telefonen, hun sa, tenk snart er du mamma!!! er du klar???!!! for tenk om den har d litt travelt med å komme ut???
hææææææ???????? er jeg, sambo og :babygutt: en liten :familie: snart????
kan ikke helt se d for meg... lillegutt i magen har jo lixom vært en del av meg i mange måneder, men er alikevel så langt borte... skal d virkelig ligge en liten bylt på brystet mitt snart, et lite menneske så totalt avhengig av meg???? Kommer jeg til å klare denne oppgaven???
er 18 år og førstegangsfødende... jeg og sambo har vært sammen i ca ett og et halvt år... han er 20.
vi har familie som "backer opp"... alikevel er jeg redd....:rørt:
er d noen unge gravide/mødre der ute, som har noen råd?????
snakkka med mamma i telefonen, hun sa, tenk snart er du mamma!!! er du klar???!!! for tenk om den har d litt travelt med å komme ut???
hææææææ???????? er jeg, sambo og :babygutt: en liten :familie: snart????
kan ikke helt se d for meg... lillegutt i magen har jo lixom vært en del av meg i mange måneder, men er alikevel så langt borte... skal d virkelig ligge en liten bylt på brystet mitt snart, et lite menneske så totalt avhengig av meg???? Kommer jeg til å klare denne oppgaven???
er 18 år og førstegangsfødende... jeg og sambo har vært sammen i ca ett og et halvt år... han er 20.
vi har familie som "backer opp"... alikevel er jeg redd....:rørt:
er d noen unge gravide/mødre der ute, som har noen råd?????