PDA

Vis full versjon : Ukens kontroll

murmel
20-08-2002, 17:27
Hei alle august damer :)

Har i dag vært på ukens kontroll. Tenkte jeg skulle oppdatere dere med tallene:

Vekt: ingen endring de siste 3 ukene. Opp tilsammen 16 kg
BT: 105/70
Urin: P + LSP (tror jeg det står)
Ødem: 1
Leie: HF
FL/min: 130
SF: 36.5

Det er første gang de har funnet noe i urinen, men legen mente det ikke var grunn til bekymring siden blodtrykket var fint. Prøven ble sendt til dyrking.

Ellers så hadde fosteret vokst endel siden sist uke. Jeg ser hun er på vei ut om kanten på det skraverte feltet :eek:
Det er vel best hun kommer seg ut før hun blir alt for stor....

Håper jeg slipper neste ukes kontroll, men jeg går vel over som de fleste førstegangsfødende.

murmel:findag:

Preggy
21-08-2002, 10:08
Ja, nå er det ikke lenge igjen uansett. Det skal bli så herlig å få den lille ut:klapp:
Når har du termin forresten? Jeg hadde termin i går, men det ser ikke ut til at noe skjer.....Men det er jo håp så lenge en lever, er det ikke det de sier?...:latter: :latter: :latter:

Jeg skal til den siste kontrollen på fredag før jeg blir overført til sykehuset. Dersom jeg går så mye over, så er jeg glad jeg skal på sykehuset, for der får jeg vel UL? Blir liksom mer betryggende når man kan se den lille, samt mengde på forstervann osv.

Håper urinen din var fin, har hørt at det er ganske vanlig med masse snusk i denne på slutten av svangerskapet, uten at det betyr noe....

Får håpe det skjer noe for oss begge snart!:)