PDA

Vis full versjon : Æsj! Nok en gang på sykehus!

Maline
11-08-2002, 23:28
Idag er det søndag, og det har vært en typisk "sliten dag.."

Jeg fikk barnevakt 2 timer på ettermiddagen og tenkte at NÅ skal jeg sove, slappe av litt!

Men først ville jeg ta meg et LANGT bad, slappe av helt alene uten barn og mann:)

Går ut på badet, tar av meg klærne og oppdager blod i trusa....!
Jeg har aldri hatt blødninger så jeg ble litt bekymra, men tenkte ikke mer på det. Nevnte det i en bisetning til samboer, som igjen frika helt ut.......(grunnen er at jeg har kort livmorhals og blir fulgt opp hver 14.dag på føden)

OK....jeg ringte ned og skulle bare fortelle at jeg hadde oppdaget litt blod men var i fin form ellers.
Samboer stikker i mellomtiden og henter sønnen vår hos mormor.

På sykehuset ber de meg legge meg ned, og vente på ambulansen!...(hm..dette ble litt VEL mye krisemaximering for meg..), så jeg sa bare at jeg kan ta kjøre selv!..men det nektet de meg. ....hm tenkte jeg.......kom med en løgn; jeg blir kjørt av samboer sa jeg......men kjørte ned selv. Det gikk da helt fint!

Var på føden i 2 timer, de sjekket infeksjonssfare, utvendig og innvendig UL, måling av livmorhals etc....den hadde krympet LITT, men ikke faretruende:)

Så da ruslet jeg hjem igjen da........
Er nesten flau av alle de gangene jeg dukker opp på føden nå!..men det skal de ha, at de er NØYE med å ta inn alle tvils tilfeller..for man vet jo aldri!

Uansett, sitter her og er litt lei, nå skal jeg snart legge meg!

Håper det går bra med dere Oktober damer!!
Ikke SÅ lenge igjen nå da!!!!
:klapp: :klapp:

Lillian
12-08-2002, 01:21
Hei Maline :mervink:

Så fint at det gikk bra til slutt. Så får vi satse på at du kniper igjen en stund til før du besøker dem igjen! ;)

K@trine
12-08-2002, 01:46
Du må ta det mere med ro og passe litt bedre på deg selv, som du har fått beskjed om :stakar: Men det er vel ikke bare bare når sønnen er så liten!
Lykke til og ta det med ro :findag:
Klem fra BigMama 31+4

Malinmor
12-08-2002, 14:19
En kjempe stor :stakar: til deg vennen Fint at det gikk så bra for deg og at det ikke var noe på gang enda. Ta det helt medro og prøv å slappe av(veldig enkelt å si for en med en sønn som nesten er like gammel som din:bonk: , og som vet at det til tider er umulig å slappe av):uff: Uansett Maline, jeg tenker på deg:) Og hils Kasper fra Sebastian da:stakar:

:findag:

kris
13-08-2002, 01:27
Huffameg - ble helt bekymret for deg nå, jeg! Godt at du ble fulgt opp så nøye - og at det gikk så fint! Pass godt på deg selv og Snuppen og den lille i magen... :klem:

Pope
13-08-2002, 11:55
Maline, Maline...

Hadde det ikke vært gøy å komme kjørende med ambulanse, det hadde vel vært noe å fortelle sønnen din..*hehe*
Nei, du får ta det med ro. Jeg synes det er bra at Sykehuset følger oss gravide så veldig godt opp, når det er noe som bekymrer oss.

:o Klem fra Pope og lile kråkebolle

Cazandra
13-08-2002, 13:08
Maline da:gal:
Du kjørte selv om det var første gang du så blod:???: HAdde frika helt ut jeg da:p
Flott at alt stod bra til med deg og den lille iallefall:klem: :klem:

TA VARE PÅ DEG SELV:)

Frida1
13-08-2002, 18:40
Hei Maline!:)

Sniker meg innom oktoberklubben siden jeg vet fra treffet i Fredrikstad at du og noen til hører til her inne! For en guffen opplevelse da... Må si jeg synes du er bra tøff som kjørte til sykehuset selv. Selv var jo jeg innom sykehuset tidligere den dagen vi var på treff. Likte IKKE hun jordmora jeg møtte da, så kan ikke skryte så fælt av oppfølgingen. MEN det er jo flott at du blir tatt godt i mot der nede! Vet ikke om du husker det, men etter mitt besøk ble jeg beordret til å kutte ut alt søtt i nesten en uke og møte opp på mandagen for glukosebelastningstest.... Usj, det er det ekleste jeg har smakt noen gang!:spy: Måtte sitte og vente i to timer før de endelig tok blodprøve som viste seg å være helt fin!!:klapp: Så nå kan jeg kose meg med frukt og is igjen!:D
Håper du slipper flere ubehagelige overraskelser! Lykke til videre!
Klem Frida T-26

Helen
14-08-2002, 12:56
Hei Maline!

Nå MÅ du være forsiktig!! Du vil vel ikke at lille jenta skal komme ut ennå??:???:

Ta vare på deg selv og den lille!!!!

Og Frida; så flott at Glukosetesten var bra! Kos deg med is i varmen du!

Klem Helen og lille gullet :baby: (31+0 i dag!!)