Vis full versjon : Nå er vi 3..
Nå begynner augustklubben å vokse :klapp:
Håper på mange flere medlemmer, og at vi kan lage masse liv her :)
Gratulerer men :baby: i magen til nyeste medlem, Adriana!!
Hvordan står det til med dere andre da?
Jeg har foreløpig svært få symptomer. Litt diare(!), og bittelitt ømme pupper. Og så er jeg ganske trøtt. Ellers har jeg det fint.
Tidl. bruker
26-11-2002, 01:31
Velkommen til augustklubben!
Jeg har følt meg litt ensom her i noen dager, og så er vi plutselig tre med termin på samme dag :p Gratulerer til både Skofus og Adriana!!!
Det er ganske spennende for tida. Selv er jeg dritnervøs for å miste, og går og kjenner etter tegn hele tiden... Men, det går forhåpentligvis bare bra. Jeg hadde en sa i mai, da jeg var 7 uker på vei, og sammenligner meg med det jeg rakk og kjenne av tegn før det. Er faktisk stor forskjell. Sist hadde jeg kjempeømme pupper hele veien, men nå er de ikke så merkbare. Kjenner det bare når det er kaldt, er veldig sår :uff: Ellers er det ikke andre tegn enn de (tre!) testene jeg har tatt. Blir vel flere etterhvert tenker jeg, har ei venninne som er 8 uker foran oss, og hun er kvalm døgnet rundt! Håper vi slipper det.
Hvordan er det med deg da Adriana, er du glad for det som har skjedd? Skjønner fra det du skriver at det kom litt brått på. Fint at det er 9 mnd å forberede seg på...
Klemmer fra Solveham (4+6)
Ååååh, det er såååå spennende... klarer ikke sove, klarer ikke spise, klarer ikke konsentrere meg i timene...:gal2:
Alt jeg tenker på er det lille nurket i magen som vokser seg større for hver dag som går, og så tenker jeg på hvordan ting kommer til å bli!! Bare meg og sambo som vet om den lille hemmeligheten enda, testet på lørdag!! Sambo ble glad, selv om det var uplanlagt :D Har planer om å fortelle det til familien min på julaften. Mine nærmeste venner skal få vite det snart, jeg klarer nok ikke holde meg til jeg er 12 uker på vei... Er 4+4 i dag :klapp:
Har aldri vært så gal av glede som nå!! Har lyst å hoppe og danse og rope til hele verden at jeg skal bli mamma!!!
Skal bli kjekt å se hvem av oss som føder først!! Jeg har ikke merka noe særlig til symptomer enda. Håper jeg slipper den verste kvalmen. Har litt ømme bryster, men ikke noe mer enn det...:???: Alt er fint med meg, håper alt er bra med dere også og at ingen mister :leiseg:
STORE KLEMMER FRA
Hei alle tre, og gratulerer så mye!!!! :klapp:
Snikleser litt fra juliklubben jeg,
mulig jeg havner her etterhvert jeg også,
har termin 30. juli men det kan jo endre seg etter UL.
Lykke til framover med :baby: i magen.
Tidl. bruker
27-11-2002, 01:25
Hei alle sammen og GRATULERER SÅ MASSE :D :D
Her i augustklubben skal vi nok få det koselig :) :) :) :)
Formen min er fin, kjenner bare litt stikkinger nederst i magen og er ganske trøtt. Men det går fint. Har en gutt på 18 mnd så her er det full fart ;)
Klem Zip
Termin 1. august
Gratulerer og lykke til alle tre! Håper nurkene biter seg fast;)
Hilsen nok en snikleser fra mai-klubben:D
Sorry - alle fire var det visst jeg skulle sagt!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.