PDA

Vis full versjon : Endelig hjemme!

Tuneland
20-08-2002, 18:23
Heisann alle sammen!:vink:

Da var vi endelig hjemme igjen etter ferien. Turen hjem ble lang - vi startet fra mamma og pappa kl 04.50 og var ikke hjemme før kl 23.30... Kanskje ikke så rart at jeg hadde en del kynnere i hele går nei...

Vi har hatt en herlig ferie, det har vært godt å komme bort litt, treffe mange koselige folk, shoppe litt;) og ikke minst feire bryllupet til broren min:klapp: .

Nå skal det blir godt å kunne tilbringe dagene her inne igjen;) .

Ellers er jeg 35+0 i dag da - "bare" 5 uker igjen til ul-termin!

Vi henta oppover en god del babyutstyr når vi var "hjemme" på ferie, og i dag var vi og bestilte seng - så nå begynner det å bli ganske så klart for at lillegull kan komme.

Håper alle har det bra i varmen, i dag har jeg tatt på meg langbuksa igjen, den ble jo ikke brukt på ferieturen...

:findag:

Klem, Tuneland 35+0

aja
20-08-2002, 18:45
Velkommen tilbake fra ferie, og GRATULERER med ny ukeskift!

Snart er det dager som telles frem til termin i steden for uker!

.... og så er vi snart i mål....:klapp:

:klem: fra aja og småtte 34+3

amor
20-08-2002, 18:56
VELKOMMEN HJEM! :)

Så hyggelig å finne en melding fra deg her igjen *s* Savner deg litt når du ikke er her vet du! :klem:

Hørtes ut for å ha vært en heller slitsom biltur, men etter en god hvil hjemme nå, så går det nok bra igjen ja:) Det er godt *s*

SÅÅÅ koselig å komme hjem med :baby: utstyr da!

5 uker igjen til termin ja. Det er "ingenting" det! Nyt dagene så godt du kan, stell med babytøy og gjør rede klart du, så skal du se at dagene og ukene flyr! :p

Kos deg så masse du kan!

Gi magen en klapp fra meg og pass godt på deg selv!

Wanja
20-08-2002, 19:32
Tuneland:)
Gratulerer med fullgåtte 35 uker:klapp: :klapp:
Ja nå begynner jeg også å bli litt utolmodig...men han kan godt vente i ett par uker til...selv om det "bare" er 5 uker til termin..!
Høres ut som ferien var vellykket...bra det,godt å komme seg litt bort...men godt å komme "hjem igjen" til snart mamma:D

Wanja35+2:findag:

Mormona
20-08-2002, 19:45
Velkommen hjem, Tuneland....godt å ha deg blant oss igjen :klapp: :klapp:

Høres ut som en deilig ferie du har hatt sammen med familie og bryllup og shopping og alt sammen. Men jeg tenker at det er deilig å komme hjem igjen også :)

Og gratulerer så mye med 35+0 fullgåtte uker også....nå begynner snart nedtelling for deg og da går det fort.

Jeg venter og venter og venter litt til og håper at babyen min har lyst til å komme ut og hilse på mamma og pappa og storesøster snart....jeg har som du skjønner begynt å trippe litt de siste dagene :blush:

Ha det fint og slapp av og kos deg nå som du har kommet hjem. Nå er det ikke lenge igjen til du får babyen din :klapp:

klem fra Mormona T-12

Vimsen
20-08-2002, 20:31
VELKOMMEN HJEM og
lykke til videre i rugingen

Vi nærmer oss !! :)

Klem
Vimsen T-14

Robyn
20-08-2002, 23:30
Hei Tuneland! :)

Kan tenke meg at det var godt å komme hjem igjen nå selv om det er aldri så koselig å være på ferie.
Nå kan du bare kose deg med resterende redebygging og ruge på fulltid.
Litt tid her inne også... og så vips er terminen der. (Det er i hvertfall det jeg håper på... :p )

Klem fra Robyn, T-28