Vis full versjon : Hva syntes dere om dette navnet? Og hva skal deres barn hete?
Hei alle....:p
Jeg vet jo (så langt man kan viiiiiite det) at vi skal få ei jente...
Vi har to gutter fra før, som heter Vetle og Andreas...
Nå er jeg veldig glad i navnet:
Ena....:baby:
De fleste har ikke hørt dette navnet.. men jeg syntes det er så fint..
Hva skal deres lillegull hete???? Er kjempenysgjerrig altså...:???: :???:
Fortell........
:klem:
Hei!
Jeg har aldri hørt det før, og må "smake" litt på det. Men det er fint og passer bra til guttene dine.
Er det noen du kjenner som heter det?
Vi vet ikke hva vi får, blir det jente skal hun hete Sofie og blir det gutt skal han hete Lukas .
Klem fra Robyn, 35+0
Vi satser nok på Markus:hjerter:, men har liksom ikke tatt den endelige avgjørelsen...
Fin kveld til dere alle!!!
Anne M + lillegutt 33+2 :baby:
Jeg synes Ena er et koselig navn. Vet om en jente som heter Ena Therese faktisk :)
Vi også "vet" at vi får ei lita jente og hun skal hete Nora Marie
Dersom det mot alle odds kommer ut en liten gutt så får han navnet Jonathan
klem fra Mormona T-21
Hei
Jeg synes det er et fint navn, det er faktisk mitt navn baklengs...
hei.
jeg har en sønn som heter Håvard Andrè og synnes det er et
kjempe fint navn.
vi vet ikke ennå hva det blir neste gang....men blir det jente skal hun hete Heidi Marie og blir det gutt vuderer vi Jon Kåre.:)
MetalMamma
12-08-2002, 02:58
Hvis det blir jente, er noen av navnene vi "lukter" på:
Eirin
Thea
Yrja
Tuva
Om det derimot blir en gutt, blir det:
Kasper (etter bestefedrene sine, som har gått bort: Karl & Per)
Vi liker korte, greie navn, vi.... :uff:
Og så skal Knøttet ha både mitt & pappans etternavn, så da holder det liksom med ett fornavn.
Klemmer fra MetalMamma, 25 & Første-Knøtt :baby: 34+2
Et skikkelig artig navn, for jeg kjenner ingen andre som heter det, og har aldri hørt det bli nevnt heller.
Stilig!!!! :)
Vi får en gutt og har bestemt oss for Elias
Synes det var søtt, jeg. Er ikke selv typen til å velge såkalte utradisjonelle navn, men har sansen for mange av dem. Dessuten så er det slik at en venner seg til alle navn, og etter en stund så er alle enige om at han/hun ikke kunne hett noe annet enn akkurat det:)
Vi vet vi får en gutt, og er vel sånn cirka enige om at det blir en Henrik! Har bare ikke satt foten ned og sagt at DET BLIR DET...
Klem fra Nasse (5dg til Ksn) og lille-nasse:baby:
Syntes det var kjempesøtt! Blir det gutt har vi Kasper, Lukas eller trym å velge mellom - blir det jente står det mellom Aurora, Embla eller Tuva. Ikke lett det der - satser på at jeg bare "ser" hva bebissen skal hete med en gang den kommer ut..
Klem Tera
Ena var et kjempefint navn:) Vi vet jo at vi får gutt, eller min mann vet at vi får gutt, han så det på UL og JM så det på UL, men ikke jeg. Vi har to guttenavn som vi holder på: Ruben og Daniel, nå prøver jeg å få Miromannen til kanskje å tenke på Matthias, men han er litt skeptisk. Vi får se hvem som kommer ut først:)
Klem fra Miro:) T-20
Når jeg fikk smakt litt på det, var det et flott navn!
Vi vet det blir gutt, og har snakket om Johan/Johannes, etter begge våre besteforeldre (som er gått bort), men har lixom ikke helt sagt at DET blir det....
KOmmer lixom ikke lengre. Tenker og tenker på andre navn vi kan velge, men det er jammen ikkje lett. Har lyst at han skal hete etter noen også.
Blir det mot alle ods en jente, har vi ikke peiling på hva hun skal hete. Jeg synes Anna er fint.
Bettan (som kan telle T-30 på onsdag :D )
Tidl. bruker
12-08-2002, 13:52
Dersom vi får en jente blir det Jette etter oldemor, blir det gutt skal han hete Heine.
Har bestemt meg for å overhøre alle "innspill" fra familie og venner om navnene vi har valgt. Det viktigste er at vi to liker de, og at vi er fornøyde med valgene. Så når svogeren min uttalte at Heine var det merkeligste navnet han hadde hørt bare tenkte jeg: "Men dine barn er oppkalt etter svenske konger, så det forstår jeg at du ikke liker:)"
Ena har jeg aldri hørt før -koselig navn!
OI det var et snooodig navn !! :)
Men så er jeg også en av de som trenger lang tid på å venne meg til nye ting da
Vi får også en jent eog hun skal sannsynligvis hete Frida :)
KLemmer
Vimsen
:klapp:FLOTT NAVN!!:klapp: :kidoki:
Jeg liker spesielle og korte navn jeg.
Vi har ikke helt bestemt oss enda men smaker litt på Tomine dersom det blir ei lita jente.
Men vi er ikke helt bestemte enda.
Vi vet jo ikke hvem som bor der inne;)
Vi ser det litt an når vi ser hvem som kommer ut:)
Klem fra Stini
Ena...hm... Må smake litt på det. Har ikke hørt det før. Men jeg liker jo korte, og litt enkle navn, så konklusjonen må bli at jeg synes det er fint!;) Ikke så veldig søtt, litt tøft. Passer best alene. Vi er nokså sikre på at det er en Ola Mathias inni der, men om det skulle vise seg å være ei jente blir det Hanna Elise . (Etter bestemødrene Hanne og Else). Lykke til med navnevalget!:)
Klem Frida
Murmeldyret
13-08-2002, 01:12
Hei på deg!!
Koselig navn synes jeg!! Det er litt gøy med navn som ikke alle andre har. Har selv en jente som heter Fride, og synes det er veldig gøy når folk sier Frida og jeg liksom må rette på dem og si at det er Fride og ikke Frida. De fleste har ikke hørt om det.
Vet at vi får en liten prinsesse til og hun skal hete ODA TOMINE.
Kos deg videre og ha en genial kveld:latter:
Klem fra Murmel:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.