Vis full versjon : Føde når har sopp???
Jeg tror jammen meg at jeg har fått sopp! Er det noen komplikasjoner om enn har sopp når en føder?
Lin71:shock:
Kjøp Canesten 1-dags behandling før du føder. Det kan smitte babyen under fødselen slik at den får sopp i munnen men tror ikke det er farlig. Mye verre er det om du har sopp etter fødselen. Vil jo være fryktelig å gå og klø mens man blør!! Og ikke så lett å behandle da.
Kjøp Canesten 1-dags behandling før du føder. Det kan smitte babyen under fødselen slik at den får sopp i munnen men tror ikke det er farlig. Mye verre er det om du har sopp etter fødselen. Vil jo være fryktelig å gå og klø mens man blør!! Og ikke så lett å behandle da.
Problemet er at baby`n smitter oss når vi ammer og vi får sopp på brystvortene, og det gjør vondt, jeg skjønte ikke at det var sopp før Jacob fikk trøske, og trøsken var ikke synlig i begynnelsen..
Prøv Canesten med en gang! Det er ikke lett å smøre seg med Canesten når renselsen pågår, helt umulig på meg!
Jeg har fått sopp( den gikk ikke over sist, selv med den vaginaltabletten og smøring i 14 dager) og må sette igang behandling, for det der skal ikke jeg igjennom en gang til. Ufarlig, men du så ubehagelig med sopp på brystvortene! Det sved så jeg gren! Og ble verre og verre... Var vondt å amme da ja!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.