PDA

Vis full versjon : Hjelp jeg blør!!!

Mie2
09-02-2005, 21:28
Er i uke 6 og fikk i går brunlig utflod som etterhvert utviklet seg til å bli lyserosa.
Blør fremdelses i dag og er livredd. Det er veldig små mengder. Skal til legen i morgen, Har lest mange andre steder at det kan gå bra så lenge en ikke har smerter. Har ikke vondt, men har en brennende følelse i magen og litt murring nederst i korsryggen.
Er det det andre som har opplevd det samme som det har gått bra med.

Hilsen Mie2 5+1

Moon
09-02-2005, 21:42
Hei.
Jeg begynte også å blø i uke 5, fikk time til UL men de klarte ikke å se noe. Var på UL idag(uke 6) igjen og da fikk jeg se et bankende hjerte.
Det gikk bra med meg..

Lykke til, sender deg en :klemme:

Sikka
09-02-2005, 22:38
Jeg blødde i uke 6. Litte grann, over to dager. Jeg ble kjempe redd!! ( jeg hadde en spontanabort i aug, da mistet jeg i uke 6.) Jeg hadde lignende smerter som deg. Nå er jeg 17 uker på vei, og alt virker greit så langt. Så det er håp.
Håper alt går bra for deg.

Kos Sikka

Monica72
10-02-2005, 07:32
Jeg har mista tellingen på hvor mange ganger jeg har blødd. Begynte med festeblødning i uke 4-5, og deretter kom det jevnt og trutt til uke 21. Etter det har jeg ikke hatt noe (bank i bordet), og jeg er nå i uke 32.

Blødninger i svangerskapet er veldig vanlig, men forferdelig ubehagelig siden det medfører så mange bekymringer.

Lykke til.