Vis full versjon : Hva sier dere jenter?
Skal vi gjøre som Victoria Becham og bestille keisersnitt, sånn at det passer til jobben til mennene våres :D ? Ho har bestilt keisersnitt til den 1sept. sånn at David skal få være med på seansen.
"Doktor? jeg vil gjerne ha keisersnitt mellom kl 10 og 16... Helst rundt formiddag :p "
Ja ja... hva kan man ikke gjøre hvis man har penger nok?:uff:
:findag: Kos fra Sabrina og knøttet T - 15
He he he:)
Ja....*ler* at det er forskjell på Jørgen Hattemaker og hans naboer, er det ingen tvil om!!!:klovn:
Selv forsøkte jeg å spørre da jeg var på kontroll i går om de kunne antyde noe som helst når på døgnet jeg ville bli operert den planlagte dagen. Fikk da et surt svar at det var det ingen som visste nei...operasjonslisten foreligger kun timer før! :p
At fru David kan vifte med lillefingeren og få hva hun ønsker er jo en helt annen historie! :kry:
Hmmm....*ler*
Da blir det spennende å se hvem av oss som kanskje får baby på dagen til lillesøster Paris da! Dere har vel fått med dere at det er det navnet den lille jenta skal få? ;)
Meg blir det ikke ihvertfall for jeg har planlagt snitt den 28. august....jeg kan ihvertfall late som at det er jeg som har planlagt snittet denne dagen....:luring:
JAAAAAAAAAAAAA:...
Jeg er med på den !! :lol:
Klem
Vimsen T-14
Er jeg for sent ute til å bestille plass til i morgen mon tro.....passer i grunnen ganske bra for meg å føde NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
Må være litt kjekt å være kjendis også ;)
Mormona T-12
Det hadde jo vært kjekt å få dato og klokkeslett, men keisersnitt.... neitakk!!! Det vil jeg kun ha dersom det er helt nødvendig.
Men tenk så deilig å kunne visst NÅR det skjer...
Klem fra Robyn, T-28
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.