PDA

Vis full versjon : Dere som har mistet rundt uke 5-6

Marianne_
12-02-2005, 01:59
Kossn merket dere at dere mistet?
Ka skjedde lixom?

Freja
12-02-2005, 14:25
Hei

Jeg mistet uke 5+6
Det begynte med en liten blödning/spotting en uke före. Siden ingenting. 7 dager etter begynte jeg å blö som en vanlig mens egentlig. Lite förste dagen, mer på dag 2 og 3, for siden å avta dag 4 og 5. Det hele tok altså 5 dager for min del. Ikke noe större vondt eller problem av noe salg, bare som en for sen mens.
Förste EL kom etter 14 dager far da jeg hadde spottinga, men förste mensen kom först etter 5 uker etter EL.
Blei gravid igjen på EL nummer 2...
Fikk beskjed om å vente en EL med å pröve igjen så livmora rakk å komme seg når jeg var på kontroll etter SA´n. Men dette er veldig individuelt fra lege til lege va dem sier.

Rosina
14-02-2005, 21:24
Jeg mistet en gang i uke 6+1. Da merket jeg det ved at jeg først hadde brunlig utflod i to dager, så begynte jeg å blø friskt den tredje dagen.

Det blødde mye.....i en uke eller to. Mensen fikk jeg igjen på dagen fire uker etter blødningen startet. I grunnen ganske udramatisk....men trist...:(

Moon
15-02-2005, 17:34
Jeg iistet tidlig i uke 7 og merker ingenting før jeg plutselig begynte å fossblø. Fikk ingen varsler eller hint.. Var som å trykke på en knapp..