PDA

Vis full versjon : Slimproppen har gått- hvor lang tid tar det nå???

Soljenta
20-08-2002, 19:20
Hei!

Jeg vet det kan gå dager og uker, men hva er deres erfaringer?Må si jeg er ganske spent nå!

Den gikk ved 10- tiden i dag morges og jeg har hatt en del murringer etterpå men ikke så veldig plagsomt. Må forresten si at jeg har lurt veldig på denne slimproppen, men da den kom var jeg ikke i tvil i det hele tatt om at det var den som hadde kommet!

Hilsen soljenta (UL termin 28.august, men egen 15.august)

Nå gleder jeg meg virkelig til å få se :baby:

:findag:

Tidligere bruker
20-08-2002, 19:25
Jeg har født 4 barn, og slimproppen har gått rett før fødselen starta med alle sammen.

Sist gikk den 0230 om natta og 1203 dagen etter kom gutten!

Lykke til med forestående fødsel!!

:findag:

Noni
20-08-2002, 20:47
Her gikk slimproppen midt på natten og innen klokken 12 på formiddagen hadde jeg min :baby: i armene.

:kidoki: Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart har du :birth: overstått og en liten:baby: i armene:gladtrist

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (27+2)

Tidl. bruker
20-08-2002, 20:53
Ett par dager siden, ikke noe som skjer annet enn plagsomme og vonde kynnere, slimproppen er ikke nødvendighvis ett tegn på at noe mer skjer, bare at det forbreder seg..
En trøst er jo at det da somregel har begynt og modnes/åpnes (fikk forklaring på dette av jordmor idag)

Håper for deg som har så kort tid igjen at det er mer som skjer enn her igården:uff:

I allefall LYKKE TIL!!!

Lila og lillegutt:baby:

Tidl. bruker
20-08-2002, 22:49
Slimproppen min gikk mitt på natten, noen timer etterpå var han født. Brukte bare 2 timer på førstemann.

Tuppa
20-08-2002, 23:29
Hos meg gikk det nesten akkurat ett døgn fra den gikk til ungene var ute :)

Adnil
21-08-2002, 01:47
Hos meg gikk det en uke.

Lykke til!

Soljenta
21-08-2002, 13:01
Hei!

Tusen takk for alle svar. Trodde jeg skulle føde i natt, optimist som jeg er, men det er ikke noe voldsom aktivitet i magen akkurat. Kanskje murringene øker litt på, men ikke faretruende vondt akkurat. Må kanskje vente en stund skjønner jeg, håper jeg slipper å vente en uke:p

Gleder meg sånn til å hilse på

:baby: og se om det er gutt eller jente! Ulidelig spennende.

Hilsen soljenta

Preggy
21-08-2002, 13:35
Min slimpropp gikk for over en uke siden, men jeg sitter her fremdeles.............:leiseg:
De sier at dersom slimproppen er BLODblandet, så skjer ofte fødsel innen et døgn. Dersom den derimot er uten blod, kan det faktisk ta flere uker, for da er det bare deler som er kommet............

...Min var det dessverre ikke blod i....Er vel egentlig første gang jeg går og håper på blod:p

T+1

Tidl. bruker
21-08-2002, 13:48
Slimproppeen gikk 24.00
og 14 timer etter var lille Noah i armene til sin mamma :hjerter:

Soljenta
21-08-2002, 15:53
Heisan igjen!

Min var blodtilblandet, men det stemmer tydeligvis ikke alltid det med ett døgn da Karinja, men jeg gleder meg over din kunnskap likevel!

Vi venter videre!

Håper virkelig det skjer snart for deg Karinja!!! En uke er leeeeenge å vente i disse dager.

Soljenta:findag:

Tidl. bruker
21-08-2002, 18:18
Min slimpropp gikk en onsdag, natt til torsdagen begynte eg med smårier:uff:

Poden ble født natt til torsdagen i uka etter:birth:
Men hadde problema med å få åpning, så endte på riestimulerende for å få fødselen overstått;)
Håper det går fortere med deg:uff:

Lykke til:)