PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Hege!

Hege72
20-08-2002, 19:43
Hei alle sammen:)

Som sikkert noen av dere vet så har jeg vært til akupunktur i dag!
Det har fortsatt ikke skjedd noen forandringer, men skal tilbake dit på tosdag hvis det ikke har skjedd noe innen da.. Hun satte veldig milde stikk:???: i dag, siden det bare var to dager over termin. Så neste gang skulle jeg få det kraftigere!:eek: Da skulle hun sette nåler direkte i symfusen..
Selve stikkene var litt ubehagelig, men ikke direkte vonde. Kjentes ut som om jeg fikk et lite støt da hun traff det riktige punktet! Hvis de hadde noen virkning, ville det skje noe i løpet av ett døgn... Så jeg får bare vente å se:gal2: (begynner å bli vant til å vente nå!)

Etter jeg hadde vært hos hømoepaten, dro jeg direkte til Rikshospitalet på sjekk av min "lille baby:hjerter: "
Nå hadde jeg en annen lege enn forrige gang, og han var kjempe søt! Sa at det ikke var noe å streve etter å få en STOR baby. Regnet med at min ville ligge på ca 3500gr ved fødsel. (samme som fastlegen min sa!)
Først tok jeg ctg, som var i den skjønneste orden!
Deretter ultralyd, alt så bra ut der og. Bra blodgjennomstrømsel!
Til slutt tok han en gynekologisk undersøkelse for å kjenne om det var modent. Det var så modent det bruker være hos annengangsfødene!
Så kommer det som ikke var noe særlig gøy!:eek:
Han gikk inn i og røsket litt i åpningen:leiseg: Det var direkte ubehagelig, men hva gjør man ikke for å fremkalle fødselen:blush: !?!?!?!?!

Så nå går jeg her med vondt både her og der.. Men ingen rier!!!...enda:p

Håper det går bra med alle dere, og at det snart vil skje noe her i august-klubben!

Klem Hege T+2:findag:

Tidl. bruker
21-08-2002, 00:02
Skjønner hvis du begynner å bli lei......
Men snart sitter du også med ditt lille nurk i arman dine:elsker:
Gled deg til det:D

Håper at du snart er i full føding:birth:

Lykke til:klapp:

Preggy
21-08-2002, 10:00
Nå lurer jeg på hvordan det går med deg!

Nå har det jo nesten gått et døgn, og dersom akupunkturen hadde noen virkning så skulle det virke innen et døgn, ikke sant?
Om det virker, så må du huske å skrive inn en kort beskjed her før du drar på føden, sånn at jeg kan bestille akupunktur-time:)

Ellers så er det ingenting nytt med meg. Nå er jeg 1 dag over UL-termin. Begynner egentlig å bli vant med å vente.....Regner liksom ikke lenger med at det skal skje noe i den nærmeste fremtid. Var veeeldig utålmodig for en ukes tid siden, men jeg har liksom fått litt mer roen, at "han kommer når han kommer"... Tenker også som så at det kan jo ikke være sååå lenge til uansett...De fleste blir vel satt i gang før det har gått 14 dager over UL-termin. Men 14 dager akter jeg ikke vente, altså.:p

Stakkars Dairine i juli-klubben gikk jo 17 dager over tiden, men det er vel heller sjeldent.....?:kjeften:

Lurer forresten hvor mange som er igjen her inne i augustklubben nå....Virker ikke som det er så mange...ER DET NOEN IGJEN DER UTE?;)

Hege72
21-08-2002, 17:39
Nei, det har fremdeles ikke skjedd noe nytt...:sint: Det eneste som kansje er nytt, er at jeg har fått vondere kynnere. Men de er fortsatt like uregelmessige(to timer mellom hver)
Skal tilbake til akupunktøren i morgen, da hun skal sette inn en nål i symfusen:eek: Det skulle visst være det mest effektive!
Så jeg får rapportere vidre i morgen...

Var en tur på Riksen i natt! Våknet opp av at det var helt "dødt" i magen... Uansett hva jeg prøvde på ble det ikke liv der, så jeg ringte RH og fikk beskjed om å komme ned med en eneste gang!
Hjertelyden var bra, men det var lite med bevegelse, så de ville ikke slippe meg hjem før den ble bedre.
Jordmoren sa at det ofte kunne bli sånn rett før en fødsel! Så jeg krysser fingrene..XXXXX

Håper på snarlig forbedring av fødsler i August-klubben!
..Og ønsker alle lykke til!!!:klem:

Skulle vi ta en liten oppdatering??

Sindy
21-08-2002, 18:06
Jeg fikk også akupunktur sist jeg var til kontroll (for ei uke siden) fikk et par smårier, men så gav det seg. Nå har jo vannet gått(yippi!!), så jeg vet at det uansett ikke blir så grusomt lenge å vente, men jeg håper at jeg skal få mer akupunktur i morgen, hvis ikke jeg er skikkelig igang til da.

Det jeg ellers har prøvd (som gir rier, men der riene gikk over helt til i går) er biltur på svingete vei, brus med kinin (f.eks bitter lemon) og sex.

Føler med deg, og håper det ikke blir så lenge til vi begge er i mål!

Klem fra Sindy T+11:findag: