PDA

Vis full versjon : gi meg håp eller solskinnshistorier?!

lillie
15-02-2005, 21:30
:snill: Hei
Jeg er egentlig bare smugleser her på snart mamma!!!!!
Jeg har hatt 2 tidlige sa (uke 6 begge 2) en i mai og en i sept.2004. det var tidlig men det gikk veldig inn på meg allikevel. har også tatt en abort, for den gangen følte jeg at jeg var for ung og hadde ikke egentlig funnet den jeg ville ha barn med... tenker nå at kanskje jeg ødla for meg selv den gangen... nå har det ikke skjedd noe her nede, blir ikke gravid igjen... men er vel bare utålmodig...
har hatt vaginal ul og legen sa at alt så bra ut og at det ikke var noe i veien for at jeg ikke skulle få det til, dette var egentlig helt normalt...........
Jeg hadde akkurat sluttet på p- piller og ble gravid med engang jeg har tenkt at dette også var en grunn til mine sa.
jeg vet at andre opplever og miste mye senere og det er værre...men vil gjerne høre om lignende historier hvor det har gått bra senere...

Lillie

Insomniagirl
18-02-2005, 22:52
Tja det er jo ikke noe unormalt at mann opplever en sa eller to. Selv har jeg hatt 5 sa en abort og bært fram 3 og snart kommer nummer 4. Så i mitt tilfelle har jeg vært gravid 9 ganger før dette svangerskapet. Og mnå ser alt bra ut.

Det er ikke lett og miste til sa, men jeg kan love deg at du kommer over det mye lettere en du aner bare det er en liten spire osm til slutt setter seg fast. Og det blir det nok skal du se. Men det er viktig og ikke stresse så mye med det. For da ender det veldig ofte i at man blir skuffet over at mensen kommer. Tro du meg jeg vet.

Dette svangerskapet som jeg nå er inne i ble til av at jeg og mannen min ikke tenkte så mye på det lenger og bare lot det bli som kroppen ville. Vi satt med den tanken at blir det så blir det. Og blir det ikke så ok.

:klem:

lillie
19-02-2005, 10:59
Uff, å her sitter jeg og klager....
Jeg ble veldig oppsatt på å bli mammma etter siste sa... det er liksom det hverdagen handler om for meg, :hyper: men som du og legen min sier så bør jeg kanskje stresse det ned... det er bare det at nå er kjæresten min veldig oppsatt på dette også, pluss at jeg ser den ene venninnen etter den andre får store mager.... Føler at det blir ett veldig tidspress på meg. at jeg må bli gravid nå, nå, nå..... Men Jeg får begynne å slappe av litt.... ta det som det kommer...
Takk for svar:snill:

Og :lykke: til videre i svangeskapet...

KLEM
Lillie

Lilleulv
02-03-2005, 14:09
Det går nok bra til slutt skal du se :lykke:
Jeg har selv hatt 5 spontanaborter på rad, og er nå 5 mnd på vei og alt står bra til.
Men jeg vet det er hardt, jeg var begynt å tro at jeg aldri ville kunne bære frem, men sånn gikk det ikke.
Har fått god oppfølging av lege denne gangen, og det har hjulpet veldig.
Jeg ønsker deg lykke til videre :klem:

Mollyana
29-03-2005, 22:17
jeg mistet i uke 7 1.februar i år.. i neste syklus (uten å få mensen mellom) ble jeg gravid igjen.. krysser fingrene for at det går bra denne gangen

lurven
29-03-2005, 22:37
Er velsomde fleste sier, slapp av og ikke bli besatt av tanken...

Jeg har heldigvis...bankbank...ikke hatt noen sa eller fremkalt abort, men kan ikke forestille meg hvor vondt det er...håper jeg slipper det i fremtiden...

Lykke til og ta vare på deg selv!!!