PDA

Vis full versjon : Usikker...

Tidl. bruker
19-02-2005, 10:49
Jeg er så usikker... Når han ikke vil ha, så påvirker det meg veldig... huff...

tonbru
19-02-2005, 17:03
Hørte heldigvis aldri noe sånt fra han som er faren til min lille :baby: . Men jeg vil gjerne svare deg uansett. Det du må tenke på er hva DU vil. Vet det ikke er så lett, men du vil nok få mye hjelp og støtte hvis du gjennomfører det, både fra familie og venner. Det er først og fremst deg og barnet som står i fokus, og IKKE barnefaren. Bare husk det. Lykke til med valget. Tenk deg nøye om før du bestemmer deg! :sorry:

Tidl. bruker
19-02-2005, 19:09
Takk for svar! Jeg har snakket mer med han i dag. Jeg sier at om jeg tar abort så blir det kun for hans del, og da ødelegges mitt liv psykisk. Om jeg velger å beholde barnet, så sier han at det vil ødelegge hans liv... Jeg vil jo ikke ødelegge for noen av oss... I det ene øyeblikket jeg har bestemt meg og er så sikker som det går å bli, men så blir alt bare kaos etter at jeg har snakket med han igjen....

bamsemums
19-02-2005, 21:18
Vil anbefale deg å ringe til Amathea og snakke med dem !! Kjempeproffe folk som er vant til denne type problemstillinger og kan hjelpe deg til å få sortert alle tankene !!

De hjalp meg veldig når jeg ble gravid, og nå er det bare noen uker til lillegullet mitt kommer :snill:

Lykke til :klem:

Tidl. bruker
20-02-2005, 15:38
Igjen... Setter STOR pris på respons fra dere! Det er godt å ha noen å snakke med!:rørt: