Vis full versjon : Har dere noen diller? Det har jeg
-Marlene-
20-08-2002, 21:40
Huff.. jeg har nå måtte innrømme at jeg har en dille: og det er ikke annet enn MELK!!!!
Huff.. noe å få dilla på.. men jeg våknet i dag og ble lettere deprimert da det ikke var mere melk igjen (ikke rart sier sambo, for jeg drikker visst 1 1/2 liter pr natt).. satt meg ned og syns livet var veldig urettferdig altså... så nå har jeg fått det, den sabla dille-greia har tatt meg å!! :bryn:
Hva med dere? har dere kommet unna?
MÅ ha det bare MÅ hadet (ekstra lett):lol:
Dessuten så blir jeg desperat hvis det ikke er frukt i huset....:lol:
Cola-light er også et "must" .....
Har slutta å ha sjokolade i huset, for da spiser jeg dt når jeg er oppe om natten... Nå går det i å drikke melk og kanskje ta en banan....
Nei... vi er ikke lette å ha med å gjøre vi tidsinnstillte bomber av noen gravide monstre:lol:
:findag:
Har fått dilla på Munkholm jeg nesten litt flaut men det er ikke alkohol i det så jeg nyter det har akkurat sendt gubben for å kjøpe mer man blir jo helt rar:bonk: :bonk: :bonk:
Snus og :baby: 31+3
Malinmor
20-08-2002, 23:27
Jeg har en skikkelig teit "dille" nemlig at jeg MÅ pusse tenna flere ganger om dagen fordi smaken på Colgaten er bare såååå utrolig digg:D :D :D Men tenna har jo ikek vondt av det i graviditeten da;) Men uansett,d et virker jo litt teit..........:latter: :latter:
Lukten på vindus viskervesken man spyler på bilrutene er bare så nam , nam..................
:nam: :nam: :nam: Også båtlukter, sånn hardplastikk lukt, sånn det lukter av nye plastikk båter:D Hærregud...... er det mulig?:???:
:gal2: :gal2: :gal2: :gal2: Føler meg smårar:gal2:
Nellevis
20-08-2002, 23:33
...Men de kommer og går!!!
I begynnelsen av svangerskapet var det en kveld jeg bare MÅTTE ha O'boy!!! Løp til butikken og kjøpte, og syntes det var verdens beste... i 4 dager...
Men jeg har skikkelig dilla på brødmat!!! Ferskt grovbrød med leverpostei(må være den gule boksen!) - nam-nam!!!:nam:
Også var det moreller en periode + nektariner...
Og jeg blir helt besatt av ting bare folk snakker om det!!!
En venninne nevnte at da vi var mindre spiste vi så mye brødskiver med servelat. Og da måtte jeg selvsagt kjøpe det - smakte nydelig i en ukes tid...
Og så var det noen som nevnte eplegele... Og ja da, har kjøpt det også!
Min niese satt å spiste på en Go'morgen med vaniljesmak - jeg kjørte innom butikken på vei hjem og kjøpte det samme...
Ellers går det enormt med vann om dagen!!! Har konstant tre sportsflasker med vann stående i kjøleskapet. Fyller opp fra springen altså - kjøper ikke nye hele tiden... Det hadde blitt dyrt!!! Er vel oppe i 3 flasker (0,75 l) pr dag + det jeg drikker på jobben. :gal:
Ja, ja, her ble det mye "svada", men sånn er jeg!!!
:findag:
Tiddelibom
21-08-2002, 11:41
Mövenpick-is med sjokoladesmak! Har bestandig vært veldig glad i det - feit og god, med store sjokoladebiter i. Og nå - både fordi det er dritvarmt og fordi jeg er gravid, har jeg liksom mer "lov" enn før til å stappe det i meg. MMMMM!!
Om det er en dille eller ei, aner jeg ikke, men godt, det vet jeg at det er!
Hadde aldri i livet klart meg uten cola light heller - men det er ikke noe nytt, dessverre...
Tiddelibom 30+6
Stinemor
21-08-2002, 15:15
Jeg gomler tørre havregryn rett fra pakka, nam nam! Sambo holdt på å le seg ihjel når han så dette første gangen.:D Og så tygger jeg på papir... putter det i munnen uten at jeg tenker over det...
Ellers har det gått på kortvarige diller i matveien, som har vart i noen uker av gangen. (honnikorn, sjokopålegg, oboy, salami etc)
Det går vel snart over...:uff:
Stinemor
Mange morsomme diller dere har... :)
I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg dilla på brødskive med gulost. Cola fikk jeg avsmak for, så det drakk jeg vel ikke før jeg var langt på vei. Det gikk i Fanta, noe jeg ikke drikker nå... Melk har jeg bestandig vært glad i, og drikker masse :nam:
Jeg har ingen spesielle diller, men får veldig ofte lyst på noe.
Ser på reklame på TV f.eks, og bare MÅ ha det :bonk: Og hvis vi ikke har noe søtt, f. eks sjokolade, så spiser jeg Oboy rett fra boksen.
Men det må tilsies at man skulle tro sambo var gravid også, han er ikke noe bedre enn meg :D "Jeg har så lyst på noe, men jeg vet ikke helt hva", er en setning jeg hører en del... Hi hi!
Kos Puncky :birth: 4. oktober
Jeg har dilla på svarte halslinser. Kunne gjerne spist en pose om dagen. Ellers så får jeg lyst til å drikke vindusspylervæske!!!...Har ALDRI gjort det altså. :) Det er noe med blåfargen. Jeg har erstattet det med blåfarget fluorskylling (drikker ikke den heller...), tannkrem er også nam nam. Det som er det merkelige at det var akkurat likt på slutten av forrige svangerskap også, da forklarte legen meg at det var pga jernmangel.... Ikke vet jeg. :???:
Sunniva 32+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.