Vis full versjon : Hva er det kinin gjør igjen??
Husker ikke helt....er kinin et stoff som er riefremkallende eller er det med på å modne der nede :???:
Også det med mannens sæd.....er det for modningens skyld at man skal ha sex :???:
fortell, fortell kloke magedamer ;)
klem fra Mormona T-12
Kinin ??
Sæd er ihvertafll RIEframkallende....
om man orker da..........
Klem
VImsen T-14
Jeg måtte jo selvfølgelig teste det der...:o Så for tre dager siden kjøpte jeg en halvliter med bitter lemon, og drakk den rimelig fort ( det er ikke godt). Drakk den på ettermiddagen og ut på kvelden fikk jeg kynnere konstant på magen + at babyen rørte på seg uvanlig mye! Men desverre så skjedde det ikke noe mer enn som så. Det betyr vel egentlig at jeg ikke er moden nok :uff:
Ellers så har jeg lest en plass at man burde kombinere kinin med stimulering av brystvortene, for de stoffene som ble utløst hjalp hverandre på en eller annen måte mener jeg:???:
Hilsen fra Sabrina
Limer inn ett innlegg som tidliger har stått på generell diskusjon!
Hypofysehormonet oksytocin vil hele tiden sørge for at livmoren trekker seg sammen. Dette hindres imidlertid av progesteronet, et hormon som i svangerskapets første måneder vesentlig blir dannet i det gule legeme. Senere dannes det hovedsaklig i morkaken, og utøver sin virksomhet hele svangerskapet igjennom. Når tiden for fødselen er inne, reduseres produksjonen av progesteron. Oksytocinet, som under svangerskapet også synes å ha bli dannet i placenta får derved anledning til å virke uhindret på livmoren, som følgelig trekker seg sammen, og riene kommer igang. Når man ved fødsler som fremkalles før tiden gir den svangre kinin, kommer dette av at kinin gir livmoren en økt følsomhet over for oksytocin.
Har drukket Bitter lemon i noen dager nå.. Men det har ikke virket på meg.. Bortsett fra at jeg har fått kynnere (som igjen modner livmoren)
Klem Hege T+2 (fra augustklubben):findag:
Hvis du går inn på augustklubben så ligger det en sex-oppskrift fra Rikshospitalet der...;)
Viste den til sambo og han gliste fra øre til øre... men stillingen virket rimelig uoppnåelig nå om dagen for meg som har blitt stiv som en stokk... :p
Klem fra Robyn, T-28
Kinin hjelper svært lite hvis man ikke er moden. Kinin er et mild riefremkallende stoff. Vil også opplyse om at det er mer kinin i Tonic Water :spy: (Gin&Tonic) enn i Bitter Lemon.. Bare husk at Gin ikke er riefremkallende og hjelper svært lite i dette henseende..hehehe:lol:
Lykke til:)
Klem fra Miro:) T-11
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.