PDA

Vis full versjon : Lurer på om jeg har mistet

blåmor
21-02-2005, 11:08
Hei! Jeg testet positivt for en uke siden, og er nå i uke 6 (kanskje). På lørdag våknet jeg med blod i trusa, og siden har det blødd jevnt og trutt som en vanlig menstruasjon. I dag har det avtatt veldig. Jeg har overhodet ikke hatt noen smerter, og det er heller ikke snakk om store mengder blod. Jeg har jo vært skråsikker på at det har gått galt og ringte legen i morges for å høre hva jeg skulle foreta meg videre. da fikk jeg høre at dette var helt normalt og at det ikke var noen grunn til bekymring med mindre jeg begynte å blø veldig mye!??? Nå skjønner jeg ingenting, og aner ikke hva jeg skal tro. Er jeg gravid eller er jeg ikke? Hva er deres erfaringer?

Mokkitrollet
21-02-2005, 12:18
det er umulig å si om du har mistet eller ikke.. da må man ta hcg-blodprøver over flere dager for å se om hcg stiger som normalt...
da jeg var gravid i oktober, så begynte jeg med brun utflod i uke 4+5, 5+1 begynte jeg å blø som en vanlig mens, hadde ikke smerter, og jeg blør aldri masse. jeg mistet min lille spire da. men det betyr ikke at du har gjort det..
be om å få ta blodprøver over flere dager, med 2 dagers opphold mellom hver blodprøve...

Insomniagirl
22-02-2005, 20:12
Det er mange som blør litt til og begynne med og det er ogaå noen som har vanlig mens en til to ganger etter at man ble gravid. Men så er det de som rett ogslett bare mister ved neste mesn periode uten og være klar over at man er gravid og helt uten smerter.
Så her gjelder det og komme seg til lege å få tatt en test. Hcg eller ultrsalyd er tilgjengelig.

:klemmer: