PDA

Vis full versjon : Fullmåne

sabrina
20-08-2002, 22:14
Er det flere enn meg her som har store planer om å få gullet sitt nå på torsdag :p

Har virkelig fullmånen noen virkning? I så fall så er jeg veldig klar for den. Det føles rett og slett ut som at det ikke er mere plass i magen for min lille gutt.

Så med fullmånen sin hjelp + kinin + litt sengekos + springing i trapper da må det jo bli klaff :p

hilsen utålmodig Sabrina T - 15

Abe
20-08-2002, 22:28
Ja, jeg vil gjerne at min lille venn :baby: kommer ut på torsdag. Bøyer meg i støvet, og skjønner at hvit running på kalenderen betyr fullmåne. :o Fullmåne og termin det må jo bli bra!! (håpe, håpe!!)

Det er klart at den lille babyen gjerne kan komme før torsdagen...... Den er hjertelig velkommen når det skulle være!!!:p

:findag: fra Abe T-2 (på besøk fra augustklubben)

Mormona
20-08-2002, 22:39
Høres bra ut for min del....her må babyen bare komme for jeg er lei av å ha vondt i bena mine og ryggen min og bekkenet mitt og halsbrann og ikke kunne bøye meg ordentlig og kynnere og jeg vet snart ikke hva :sint: :sint:

Satser på kinin og litt massering av brystvorter i så fall....sengekos orker jeg ikke engang tanken på :latter:

klem fra fødeklar Mormona T-12

Månestråle
20-08-2002, 23:12
Torsdag høres jammen greit ut for mitt vedkommende også, selv om det fortsatt er 21 dager til termin. Det har vært koselig å gå gravid, men nå begynner jeg å føle at "nok er nok".
Skal bli spennende å se om fullmånen har noen innvirkning på oss på torsdag! Ha en fin kveld! :)

Klem Månestråle T-21.

Camille
21-08-2002, 21:38
Så kjekt det hadde vært om fullmånen hadde gjort sitt!!!!!!!! :klapp: Vil veldig gjerne at den skal utføre sin magi på meg, selv om jeg ike rekner med at noe skjer før neste fullmåne igjen (21. september). Min mor gikk på overtid, så da gjør nok jeg det også... Det eneste er at.. blir det ikke litt fullt på fødeavdelingene da?

Får ikke hjelpe. om ikke Elias kommer ut snart, tror jeg at jeg blir helt :gal2: Har hatt fri nå i nøyaktig to måneder. Går bare og venter...

Stoooore forhåpningsfulle klemmer fra Camille
(T-20 og ikke i nærheten av at hodet har festet seg engang :( )

MetalMamma
21-08-2002, 21:52
Hjertesukk fra MetalMamma, som sikkert må vente heeeeeeelt til neste fullmåne, som er... 21 sept., -dagen før ULT :eek:

Tuneland
21-08-2002, 23:42
Deler hjertesukket med MetalMamma jeg - har termin 26., så det blir nok å satse på neste fullmåne for min del også...

Men lykke til til alle sammen da!:klapp:

Klem, Tuneland 35+1

Polyanna
22-08-2002, 00:19
Har mye mer tro på neste fullmåne enn denne, jeg for min del.

Selv om jeg allerede har bestilt fødsel til 13. eller 14. september, en halv uke etter termin.....

Skjer det nå så får jeg sjokk! Kjenner meg absolutt ikke klar! Er ikke så skrekkelig utålmodig heller, egentlig...:)

T-20