PDA

Vis full versjon : Sex... Hva er det?

Helene Harefrøken
23-02-2005, 19:03
----------------

~Lillemor~
23-02-2005, 19:12
Sexlivet mitt... nei det har jeg ikke sett...

Huff, har det litt som deg ja. Ikke pga frykt men fordi jeg er så ekstremt kvalm.
Stakkar elsklingen har ikke fått seg noe på lange tider. Nå sist han var hjemme ymtet han frempå at han var lysten et par ganger, men med den responsen han fikk fra meg skjønnte han fort at her ble det ikke noe.

Syns jo litt synd på han da, og det var ikke fritt for dårlig samvittighet - men det er seriøst vanskelig å tenke på sex når man ligger med nasen trødd oppi spybøtta. :urk:

Gleder meg til det går over fordi jeg savner jo den nærheten jeg også.

Tidl. bruker
24-02-2005, 19:40
:vetikke: Har slutta med sånt, med bekkenløsning, premature rier og kynnere uten påvirkning der nede, så blir det vel rimelig uaktuelt med en runde i :sengekos: . Uansett så er han bortreist i noen uker, så det er ikkeno problem...

Caprini
24-02-2005, 20:16
Null lyst her også. Jeg har selv hatt brunlig utflod da skal man være forsiktig. Stakkars typen, han er jo helt utsultet stakkars:). Jeg har sterkt behov for å være mye alene og trenger ikke så mye nærhet og kos når jeg går gravid. Jeg lurer på om det er noe galt med meg, men slik var det sist også. Jeg har en ekstremt luktesans og klarer ikke sitte på siden av typen nesten hehe. Huff dette hørtes fælt ut.

jomfru83
03-03-2005, 14:05
Null lyst og hvertfall etter en gang i begynnelsen av svangerskapet når vi skulle kose oss litt. Det gjorde nesten vondt. Kjentes ut som om jeg var ekstremt trang eller noe...ikke behagelig hvertfall. Fikk litt panikk etter det, så det har ikke blitt noe særlig på sambo etter det...stakkars. :sukk: Jeg har aldri lyst når jeg er våken, men om natten drømmer jeg konstant om sex. Merkelig det der synes jeg. Våkner opp og har kjempe lyst, men kan jo liksom ikke hoppe på gubben og vekke han når han skal på jobb til kl 06.30 på morningen heller. Hva kan jeg gjøre for å øke lysten min da? Forslag? Før jeg ble gravid hadde jeg lyst så og si hele tiden, men sambo hadde lyst sånn dann og vann. Nå har han lyst, men ikke jeg. :niks:

MTB
03-03-2005, 14:20
Her er det faktisk ikke så ille, vel nå har vi ikke mer enn 1-2 ganger i uka, men det er fordi hodet er festet, noe som gjør at jeg føler meg "skamslått" der nede....ellers så har jeg ikke merket at jeg har verken mer eller mindre lyst nå enn før :gravid:

Tidl. bruker
03-03-2005, 14:28
Her er det nesten omvendt. Jeg har mye mer lyst nå enn før jeg ble gravid. Nå trenger jeg ikke tenke på prevensjon. Jeg er mer skeptisk på hva jeg skal gjøre etterpå. Da tror jeg at jeg kommer til å få litt panikk for å bli gravid igjen. Dette er definnitivt sistemann.:lettet: Jeg skulle heller hatt noen råd for å gi mannen litt lyst. Spesielt nå på slutten så jeg kan få ut denne jenta:hyper:

anniky
04-03-2005, 11:59
Det er noe jeg oxo gått å tenkt på i det siste.. Mannen har lyst men ikke jeg, synes synd på han. Noen dager kan jeg virke fin og tenke at i dag kan man ha litt senge kos, men så kommer kvalmen tilbake og da er det hvertfall ikke aktuelt. Får håpe det blir bedre snart!!! :snill:

heidi77
04-03-2005, 12:32
Forige svangerskap hadde :bryn: lyst, men dette svangerskapet har han absolutt ike lyst. Men det spiller ingen rolle for meg for jeg har ikke lysten der i det heletatt. Bare tanken på det nå :kvalm:

AnLa
04-03-2005, 12:54
Hos oss så har det vært stopp lenge egentlig, uten at det gjør noe. Sambo er rett og slett ikke interessert, han er en av dem som tror de kommer bort til babyen...men klarer meg uten, og man kan jo være nær og kjær uten ordentlig akt også. men etterpå så må dette her bli slutt, vil ikke at sexlivet forsvinner helt pga barn.

serenah
05-03-2005, 15:00
jeg mistet all lyst det første trimesteret - men skal si den er tilbake! tror den kom rundt uke 14-16 eller no...

belindus
18-03-2005, 09:25
Null lyst og hvertfall etter en gang i begynnelsen av svangerskapet når vi skulle kose oss litt. Det gjorde nesten vondt. Kjentes ut som om jeg var ekstremt trang eller noe...ikke behagelig hvertfall. Fikk litt panikk etter det, så det har ikke blitt noe særlig på sambo etter det...stakkars. :sukk: Jeg har aldri lyst når jeg er våken, men om natten drømmer jeg konstant om sex. Merkelig det der synes jeg. Våkner opp og har kjempe lyst, men kan jo liksom ikke hoppe på gubben og vekke han når han skal på jobb til kl 06.30 på morningen heller. Hva kan jeg gjøre for å øke lysten min da? Forslag? Før jeg ble gravid hadde jeg lyst så og si hele tiden, men sambo hadde lyst sånn dann og vann. Nå har han lyst, men ikke jeg. :niks:
jeg hadde vekket ham jeg, det er jeg sikker på at han hadde sett STOR pris på. tenk deg det da. han våkner opp med at du sitter der å gymmer på ham:heia: hehe, det hadde sikkert begge synns var moro