PDA

Vis full versjon : Noen som har fått mage?

Lillemei
20-08-2002, 23:26
Hei, alle!
Lurer litt på om buksene deres strammer, jeg? Magen min har blåst seg opp sånn nå og da, og ellers vært ganske flat, men de siste dagene har det vært en kul der hele tiden, også når jeg ikke føler meg spesielt oppblåst. Trodde ikke det var vanlig å få mage så tidlig, jeg? Det er jo nesten ingen bukser som passer lenger, og det første mamma sa da jeg kom på besøk i går, var: -jøss, så stor mage du har fått, da!
Og jeg har vært på UL (er av den typen som bekymrer meg litt vel mye, jeg, sjø..) så jeg vet at det bare er en der inne.
Så det hadde vært gøy å høre om deres mager!
Lillemei & tassen:baby: 9+5

Beate
21-08-2002, 00:28
Har fått mage for lenge siden jeg. Nå er den stor!! Men det er ikke så rart heller..;)

Beate, 10+3 (med 2 i magen)

Cazandra
21-08-2002, 04:21
Jeg får på meg buksene ennå, men når jeg skal sitte så må jeg løsne knappene :p
Syns det er så kjekt at magen begynner og vise, men ennå er den valkete da:latter:

9+2

Tidl. bruker
21-08-2002, 10:48
plutselig så var magen litt større enn bare det vanlige "flesket" liksom..uff. Også jeg som skal gifte meg om 1 1/2 uke da...prøvde kjolen i går, men hvis magen blir større innen mandag må jeg ha en annen kjole:sint:
Ikke noe moro, men etter bryllupet må den gjerne vokse....;)

Tidl. bruker
21-08-2002, 11:13
Magen er mye støre denne gangen en da jeg var gravid første gang.

Kan enda bruke noen av buksene mine.

Men har kjøpt noen mammaklær.

Kathrin 10+4

anita
21-08-2002, 13:09
Buksene strammer ja:D Selv om jeg har tatt av noen kilo siden før jeg ble gravid. Sist jeg var på vekta hadde jeg tatt av 4 kg.

Må kjøpe meg litt flere gravideklær. Har ikke så mange.

LaLuna
21-08-2002, 13:16
Joda, magen er litt større, men jeg har en mistanke om at det foreløpig bare skyldes min økte matlyst...
Ikke godt å si, forresten!

Har ikke prøvd bukser på lenge pga varmen, går bare i flagrende kjoler for tida. Men når jeg tenker meg om, så synes jeg kanskje trusene begynner å stramme litt ekstra rundt livet, ja.

tigern
21-08-2002, 16:06
Magen min ble fort stor synes jeg. Var veldig oppblåst i starten, og er det vel litt enda.

Olabuksa mi (uten strech) ble fort for stram, og ubehagelig å gå med. Nå føler jeg nesten at folk ser det på meg...

Er jo bare 20 mnd siden jeg sist var høygravid da..

Mammaklær kan jeg vel nesten bare glemme.. Er litt for stor ellers for disse.

:findag:

tigern 8+4

Tidl. bruker
21-08-2002, 16:12
Jeg har ikke stor mage, men begynt å få antydniger. Men så klarer jeg ikke å spise så mye gjennom en hel dag. Ikke godt å ha det slik, pluss at jeg sliter sånn med blødniger. Hadde så krafige igjen idag. Men eneste de kan si hold sengen, slapp av. Heldigvis er han hos dagmamma ellers tror jeg at jeg vill hørt med min mor idag. For jeg er ikke frisk idag. Sliter sånn på kroppen. Holder dette på slik til uke 24 kan jeg risikere å bli innlakt på sykehuset resten av tiden. For jeg slet sånn med det med førstemann. Så er redd for lang tid på sykehuset. Da må nok min mann sykemedle seg slik at gutten vår blir tatt hånd om.
Er 3 mnd. + 1

Meg
21-08-2002, 16:21
jeg klarer ikke å holde magen inne lenger. Er bare 8+5, men jeg leste et sted at hormoner kan gjøre at magen forandrer seg/blir større så tidlig i sv.skapet. Var i familieselskap i tettsittende kjole i helga, og følte at alle stirra på magen min...

Tidl. bruker
22-08-2002, 13:12
Må nok gå over til mammabukser nå....

Magen min som vokser kan dere se her:
http://www.geocities.com/lillemirakel/galleri.htm

Klemmer fra Tobbeliten 12+3

Litago
22-08-2002, 13:47
Magen er ikke blitt så mye større, selv om jeg kjenner at livmoren har vokst godt over skambeinet.
Men midjen min er nesten borte! Slik var det første gangen jeg var gravid også, da fikk jeg en jente. Kansje det er en lillesøster på vei?

Jeg håper at jeg ikke får mage på lenge enda, for det blir alltids lenge nok å gå med en mage som er i veien, og mammaklær er ikke det jeg trives best i.

Litago 11+6