PDA

Vis full versjon : Søt hund...

Puncky
20-08-2002, 23:41
Hunden min har blitt så rar de siste ukene. Vil være i nærheten av meg hele tiden, akkurat som at hun vet at det er noe som skal skje... Vil liksom passe på :kry:

Nå f. eks er sambo ute i hagen og ordner. Hunden vår elsker å være ute, men hvor er hun?? Jo, hun ligger ved siden av meg her inne ved pc'en... *smelt* Om kvelden legger hun seg på gulvet ved siden av senga vår, tidligere har hun brukt å legge seg i stua. :)

I disse dager da man begynner å bli så lei graviditeten og magen, og bare vil ha bebisen ut, synes jeg det er kos at noen passer ekstra godt på meg :klem:

Er det andre som opplever det samme?

Kos Puncky :birth: 4.okt

Malinmor
20-08-2002, 23:54
Heisann!!

Jo da, jeg opplevde akkurat det samme i fjor, når jeg gikk med Sebastian i magen:) Vi har en snill og god Rottweiler som la seg forann inngangsdøra så fort gubben dro på jobb, og der lå han. Spesielt når jeg skulle dusje, så gikk han alltid og la seg forann inngangsdøra og skulle passe på meg:p Om natta lå han vedsiden av senga vår og passet på, og om dagen syntes han det var helt greit å ligge med hode sitt i fanget mitt og koooose oppå magen min;) (selv om det syntes ikke happii så mye om da "huet" hans er nokså tungt):D :D

En gang vi var på tur i parken og satt på gresset og kosa oss, så kom det bort et "rart" ektepar og begynnte å prate med meg(kjennte dem ikke jeg altså) og da skulle du sett bikkja reiste seg og begynnte å gå rundt meg i ring, og i ring og i ring, altså rundt og rundt meg og beskyttet meg med kroppen sin mot dette ekteparret:p Kjempe søtt syntes nå jeg da, han passet så mye på meg:D :D Flinke bisken det:) Så jeg merket at han visste jeg var gravid.

Nå i dette sv. skapet ligger han bare forran ingangsdøren og passer på, nekter nesten å være ute i hagen om dagen når jeg er inne, da skal han også være inne og passe på:)

Korselig det at de passer på oss:klapp: :klapp:

:stakar: :stakar: :stakar: :findag:

Stinemor
21-08-2002, 14:58
Bikkja mi er bare tre måneder gammel, så den har jo aldri opplevd meg som noe annet enn gravid da... men kosete og klengete er han absolutt.:p Fine voven min!!

Men jeg hadde en rar opplevelse da jeg var på besøk hos en dame med en stor kongepuddel for en måneds tid siden. Hunden nekta å forlate min side, og ville helst sitte med labbene i fanget mitt og passe på meg. Samme hva eieren sa eller gjorde, så ikke hunden bort på henne en gang. Dama hadde aldri opplevd noe slikt tidligere, og denne hunden var visst vanligvis veldig lydig...

Synes det var litt morsomt jeg... :D

Stinemor