Vis full versjon : Flotte sider ...
For noen fine sider da....
litt uvant bare..
Hvordar går det med dere i aprilklubben da?
Jeg er nå 4+5, og koser meg stort om dagen...formen er super!
Men det kribler -har så lyst til å skrike det ut....:bonk: , men det har jeg bestemt meg for å vente med..
Vel det var min oppdatering
:findag:
:mervink: Hei alle i april-klubben!
Jamen var dette litt uvant, men det går seg nok til etterhvert. Ser ut til å være flotte sider.
Jeg er idag 5+0, og begynner å bli rimelig engstelig. Forrige gang mistet jeg i uke 5+5. Kjenner desperat etter om jeg finner flere symptomer, men nei.... de ømme brystene har til og med blitt mindre ømme...Trodde aldri jeg skulle lengte etter å bli kvalm!
klem meja
Jeg lengter også etter noen flere symptomer, foreløpig sitter de i puppene som er ømme, større og har ett norgeskart med elvene tegnet på. At det finnes SÅ mange blodårer der visste jeg ikke!
Ellers kjenner jeg ikke murringene som gjorde at jeg var sikker på at mensen kom så tydelig lenger. De kommer når jeg slapper av med bena trukket oppunder, og når jeg har spist. Må opp om natten for å tisse, rart når jeg aldri pleide å våkne om natten før..
Om to dager har jeg legetime, gruer meg noe skrekkelig til alle blodprøver..
:leiseg:
Ha det fint, jenter!
hei,
jeg har temin 1 april og er vel da ca.6+6 uker på vei tror jeg.
:D gleder meg kjempe masse.selv om det er ennå ca:8 månder til termin....men de måndene går da ganske fort.:p jeg har fortalt det til noen allerede....vet man bør vente en stund med å fortelle det....men det gjør veldig godt å få fortalt det til noen å.;) har foresten en gutt som blir 2 neste månde..!og han har allerede begynt å snakke om babyen som er inne i magen til mamman hans.jeg er foresten 19 år.:)
Her i gården er det heller ikke så mange symptomer. Brystene er ømme og jeg kan ikke zove på magen :( Ellers er jeg verken spesielt trøtt eller kvalm. Jeg var ute på byen en tur på lørdag og merker at jeg reagerer på røyk med ubehag. Har øket utflod og ellers så måler jeg tempen sånn innimellom. Bare for å sjekke om tempen fremdeles holder seg høy og at det ikke har skjedd noen MA igjen.
Jeg skal inn til UL om 2 uker og da håper jeg at jeg kan se noe og høre hjertelyd. Gruer meg også og frykter at jeg nok en gang skal se et tomt, svart hull.
mon 5+2
Leste at du måler tempen for å sjekke at MA holder seg unna.. Er det sikkert?
Sånt hadde jo vært greit å vite, så ikke et eventuellt sjokk melder seg på UL..
Jeg måler tempen litt ennå jeg også, den er høy og fin.
Jeg har lest at dersom du har fått eller er i ferd med å få MA så vil tempen synke. Jeg vet ikke, det er vel ingen garanti om at vi ikke er utsatt for MA selv om tempen er høy, men jeg føler meg allikevel litt sikrere. Tempen hopper litt opp og ned nå også men jevnt over så holder den seg høyt over coverline.
mon
Slenger meg med her..
Var ikke særlig begeistret med en gang. Det som kan bli svært så bra kan være at vi bli litt mer moderate. Jeg synes det var svært så mange anonyme innlegg på SM. (flere enn på SG).
Jeg testet positivt sist tirsdag. Nå har det nesten gått en uke, og jeg synes det fortsatt er like uvirkelig. Symtomene flommer på.. kvalm, trøtt, ømme bryster murring i underliver osv.
Jeg kan alikevell ikke het fatte det, og har bestilt legetime for å få en endelig bekreftelse, og få sjekket at alt er i orden. Jeg er litt tussete da!
Litt uskikker på terminen, den blir litt forskjellig på de forskjellige kalkulatorene, og jeg er i tilegg litt usikker på sykluslengen.
Terminen blir sånn omtrent 14 april. og jeg er da ca 5+1.
:)
Hei jenter!
Jeg er helt symptomfri, føler meg ikke gravid i det hele tatt bortsett fra at jeg testet to blå og ikke har fått mens og kjenner det på livmortappen... Føler meg litt snytt, men det er jo litt tidlig ennå.
Har beregnet at jeg er på ca 5+0 i dag, og termin 16. april.
Klemmer fra I am (ex. Wannabe)
ønske dere alle lykke til jeg:p
Håper jeg kan komme inn i April klubben etterhvert!!!
kos
Saga
Ja, hit er du iallfall hjertelig velkommen! :D
Hilsen I am 5+0
Men det er sant!! I dag er det en uke siden jeg tok test, men jeg måtte ta en til i dag. Strekene var VELDIG blåe!!!
Jeg er så glad om dagen:)
Har aldri vært borti slik side før, så dette er nytt, men en god forbedring fra det gamle:klapp: Ros til de som lager dette!!
Lillespire
12-08-2002, 21:46
Hei!
Jeg føler meg ikke så bra om morgenen er litt småkvalm, men utover dagen er jeg i bra form. Har bare sagt det til sambo foreløpig, men jeg har så lyst til å rope det ut, men det er i tidligste laget.
Storeklemmer fra Lillespire 4+5 :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.