Vis full versjon : Plutselig blir magen hard?
En natt eller morgen når jeg våknet, var magen min knallhard!
Hva skal det ha seg? Det gikk over etter en stund da..
Merkelig følelse. Noen som vet hva det kommer av?
Lille*My
07-03-2005, 20:19
Høres ut som kynnere...?
Høres VELDIG ut som kynnere ja....
Åh? :undrer:
Hva er kynnere da? :hm:
MokkMokk
07-03-2005, 20:26
Du har nok fått hilse på dine aller første kynnere, ja. :nikker:
HER (http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/fdselen/kynnere) kan du lese mer om hva kynnere er.
Nordlyset
08-03-2005, 15:42
Er sannsynligvis kynnere ja. Noen føler ubehag, andre ikke. Jeg merker f.eks bare at magen blir hard, men ikke noe annet.
Er sannsynligvis kynnere ja. Noen føler ubehag, andre ikke. Jeg merker f.eks bare at magen blir hard, men ikke noe annet.Kjenner ikke noe ubehag jeg heller :-)
Har heller ikke hatt dette mer enn et par ganger.
Tidl. bruker
08-03-2005, 16:02
får ofte kynnere, spesielt hvis jeg stresser! har kynnere hver dag..kjenner ikke noe ubehag, bare at magen blir hard som en ball..
høres ut som kynnere ja...har hatt hauer av dem hver dag siden uke 20 jeg :dåne: håper du slipper litt billigere unna :jupp:
skillpadden
09-03-2005, 11:00
Kynnere er ikke vondt, bare litt ekkelt og ubehagelig til tider. Det er jo bare "fødemusklene" som trener seg opp. Det er ikke noe farlig og ikke verdt bekymring. Jeg synes det er betryggende at kroppen forbereder seg til fødselen på egenhånd, for jeg har mer enn nok med alt som skjer i hodet.
mor-t-en
11-03-2005, 14:46
Har ikke fått kynnere enda, men hadde det mye forrige gang. Spesielt hvis jeg stresset. Det var faktisk nok å ligge på sofa'n og komme på en litt ubehagelig tanke, så kom kynnerne. Da var det bare å forsøke å puste rolig og slappe av.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.