PDA

Vis full versjon : Er det noe dere MÅ ha med dere på TV'en i løpet av uken ?

Tidl. bruker
21-08-2002, 01:26
.....

Amasone
21-08-2002, 01:31
Jeg får med meg kvinneklinikken på TV 3 på tirsdager, og Akutten på 3+ hverdager kl. 20.00 . Mener du egentlig programmer om vår tilstand her eller? De har en del programmer på Reality TV ( Viasat ) om fødsler og sånt. Tror sendeskjemaet ligger på nett, på Viasat sine sider.

Tidl. bruker
21-08-2002, 01:34
.....

Lillian
21-08-2002, 02:53
Jeg ser alt for lite på TV. Følger ikke med på noen serier eller programmer, og ender opp kveld etter kveld foran PC'en. Jeg har imidlertid klart å plassere PC'en i stua sånn at jeg og mannen iallefall er i samme rom når jeg sitter her og han ser på TV.. ;)

Jeg så forresten at Borettslaget skulle begynne igjen til uka. Skjønte ikke helt om det var reprise eller nye episoder, men jeg tror jeg kommer til å se på uansett, for det var jo riktig så fornøyelig. Jo, forresten så ser jeg på God Morgen Norge nesten hver dag. Det vil si, det står på i bakgrunnen og jeg gløtter bort og fanger opp nyheter, mattips og annet småplukk. Gleder meg til flere svarer på denne diskusjonen, kansje jeg får noen TV-tips! :)

Tifa
21-08-2002, 03:01
Og jeg innrømmer gladelig at jeg ser altfor mye på tv om dagen. Blir litt stusselig å rusle rundt i heimen alene i lengden, så jeg korter tiden med å vaske baby-tøy og se på tv.

Og jada, det er noen programmer jeg bare må se.... Problemet er bare at jeg aldri husker hvor og når de går, så derfor er det oftest nettopp disse programmene jeg ikke får med meg.

Programmer jeg prøver å huske er i hvertfall alle disse dyreklinikk-programmene på animal planet, og interiør-programmene på BBC Prime. Altså ingen serier eller slikt. Åhh, men jeg glemte å nevne Kongen av Queens. Dersom jeg ser at den begynner, ja så må jeg bare få med meg den serien. Syns den er veldig morsom og søt. Og så får jeg oftest med meg happy hour på TvN. Det er jo det eneste som er å se på på den tiden. :uff:

Tifa 29+0

Moni
21-08-2002, 12:27
Hmmm, her i gården blir det en god del tv titting på kveldene. Mandager er det 24timer og Frasier .Tirsdagskvelden er blant annet "hellig". Da er det Judging Amy, Kongen av Queens, og nå snart nye episoder av Venner for livet. Torsdagen er det den politiserien på tv2 som jeg ikke kommer på hva heter i farten etterfulgt av Alle elsker Raymon. På fredager følger vi med på MTV på The Osbourns ( om Ozzy og den sprø familien hans) etterfulgt av Jackass............

Det ble litt dette ja - vi liker godt å slappe av foran skjermen min kjære og jeg. Etter at storebror har lagt seg i 20 tiden kan vi ikke gå noen plass heller, så jeg synes det er greit. Prøver jo å være litt mer sosiale noen ganger også da...

Klem Moni 28+0 ( deilig å kunne skriver det da !!!!)

Lillehammer
21-08-2002, 17:23
... men prøver å få med meg Nyheter og Sporten hver dag!
Ellers gleder jeg meg til at "71 grader Nord" begynner igjen på TVN i høst.

... tja; det var vel alt...? :uff:

Lillehammer (med kun tilgang til NRK1, TV2 og TVN... :bryn: )

Lillehammer
21-08-2002, 17:25
Ser at jeg plutselig er MEDLEM og ikke bare JUNIORMEDLEM på Snart Mamma lenger!!! Tøft!!! :D

Lillehammer

MøreMia
21-08-2002, 22:54
Må innrømme at det blir endel TV-titting mellom all surfinga her hos meg...

Det jeg MÅ få med meg er 24. Ellers ser jeg Amy, Emmas Dilemma, City of Angels og så blir jeg nok å se på Friends når det starter opp igjen nå. Borettslaget sendes dessverre i reprise, men det var en kongeserie så hvorfor ikke benke seg foran skjermen igjen???

HURRA FOR PC OG TV :klapp: :klapp: :klapp: