Vis full versjon : For høye hormonverdier
Gulltopp
09-03-2005, 18:55
Legen min ringte meg på mobilen for snart 3 uker siden og sa at de hormonprøvene de tok av meg sist så bra ut, bortsett fra at jeg hadde for høye verdier av de hormonene som styrer melkeproduksjonen. Det var det han hadde vært bekymret for siden jeg har lekket melk siden uke 17-18. Jeg kom til å få innkallelse til undersøkelse på sykehuset i posten, sa han. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke kom på å spørre hva en sånn undersøkelse egentlig går ut på. Noen som har vært borti det samme? Synes det tok lang tid før jeg fikk den innkallelsen også...har fortsatt ikke fått noe brev i posten. :vetikke:
Jeg har alltid begynt å lekke melk tidlig (rundt uke 15-20) men har aldri hørt at det er noe man er bekymret for :vetikke:
Høye prolaktinverdier er jo et problem hvis man prøver å bli gravid, da de undertrykker eggløsningen. Men jeg har aldri hørt om at det er et problem når man ER gravid? :undrer:
Gulltopp
10-03-2005, 22:09
Takk for svar, begge to. :snill: Jeg har også ei venninne som begynte å lekke melk tidlig uten at det ble gjort noe med, så jeg er fryktelig usikker på hva det egentlig er jeg skal undersøkes for. :vetikke: Det var visst noe med at dette er det samme hormonet som setter i gang riene? Tror han var redd for at jeg skulle "sparkes i gang" for tidlig. Men i så fall burde vel den innkallelsen fra sykehuset komme snart. :vetikke: Jeg får vel ringe og spørre til uka hvis jeg ikke hører noe snart.
Er også en av de som lekker tidlig,og heller ikke hørt noe om bekymring rundt dette.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.