PDA

Vis full versjon : Hva kan det være?

Pusa
11-03-2005, 01:17
Har ikke hatt murringer eller noen former for vondt i magen på mange uker. Men i dag ble jeg litt bekymra, jeg satt på huk og skulle reise meg da det plutselig strålte skikkelig i livmora, det var mer ubehagelig enn vondt. Det ga seg da jeg satte meg ned, men det murrer fortsatt der nede. Kjennte lignende strålinger (men ikke fullt så sterke) da jeg hosta like etterpå. Hva kan det være? Trenger jeg å engste meg??
Tusen takk om du orker å svare!

lurven
11-03-2005, 09:38
Jeg har det akkurat på samme måten. Det er veldig ubehagelig og vondt, lett å tro at det er noe i veien, men jeg hadde det sånn i forrige svangerskap for 2 år siden oxo, så jeg regner med det er normalt. Vi får holde ut, det går over.

:gravid:

tigerstripa
11-03-2005, 09:53
Høres ut som vanlige voksesmerter - men ta å fiks deg en time til lege ettersom du tydeligvis ble bekymret (innlegg på internett i 1-tida på natta...). Bedre med en kontroll for mye enn en for liten.

Pusa
11-03-2005, 10:56
Tusen takk for svar. Det går bedre i dag. Tidspunktet jeg sendte meldinga hadde egentlig ikke så mye med bekymringen min å gjøre. Hadde sovet nesten hele dagen pga migrene så jeg var ikke så veldig trøtt da :blunke:

serenah
13-03-2005, 11:23
det er ligamentene.. får sånne stadig vekk - ikkeno å bekymre seg for.. :snill: