Vis full versjon : farge/bleke håret
Kom plutselig på at det kanskje ikke er så lurt å gjøre dette når en er gravid. Jeg gjorde det i forrige svangerskap. Er det noen som kan gi tilbakemelding på dette?
jomfru83
12-03-2005, 10:49
Det kan man bare gjøre, ingen fare for barnet hvertfall. Men du må huske på en ting at hvis du farger/bleker håret er det ikke sikkert det blir det resultatet du hadde tenkt fordi hormonene spiller inn. Det er kanskje lurest og gå til frisør og gjøre slike ting hvertfall når man går gravid. Da har man i hvertfall litt mer anelse om hvordan resultatet blir. Jeg farget håret mitt selv rett før jul jeg og det funket kjempe fint. Fikk det resultatet jeg ønsket også. :blunk:
Jeg har også farget håret under svangerskapet mitt, blei litt rart resultat ene gangen men tror det mer kom an på at jeg ikke følgte instruks en på hormonene... :snill: Hvis du synes det føles skummelt å farge håret selv, kan du jo ta en tur til frisøren men ellers signerer jeg på forige inlegg :"go for it" :heia:
Tidl. bruker
12-03-2005, 11:18
Har farget håret mange ganger de siste månedene. Alt er som normalt her i gården.
Er du usikker så gjør som de andre sier, gå til frisøren.:snill:
Neida, det er bare å farge/bleke i vei :blafre: Men for all del gå til frisør!
Som jomfru83 sier, så er det en liten sjangs for at hormonene dine spiller inn, MEN du får ikke grønt hår av den grunn altså!! Jeg er selv frisør og har da frisert noen gravide igjennom de 5åra jeg har holdt på:snill: Det har skjedd et par ganger at fargen ikke vil sitte i håret, og det ser likedan ut som før vi gjorde noe.
( Jeg hadde en kunde engang som jeg farget 2 ganger uten resultat!! Da sa jeg bare på tull at hun måtte være gravid, noe hun var 100% sikker på at hun ikke var da, men hun kom tilbake 1mnd senere og fortalte at jeg hadde visst rett ;) hehe!)
Jeg farget mitt i går.. Tror nok ikke det er skadelig på noen måte :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.