PDA

Vis full versjon : Ojojoj

Venter
14-03-2005, 00:03
Ser at det ikke er så veldig mange her inne, så jeg får se på denne mld som en liten "dagbok" melding til meg selv. :snill: Fikk vite på mandag at jeg var gravid, så da var det bare å prøve å legge røyken på hylla. Jeg klarte meg ganske bra, fra 20 til 4 røyk over natta. :tøff: Jeg trengte virkelig denne uka til å forberede meg på å slutte helt. Men i morgen er den store dagen kommet hvor jeg har bestemt meg for at jeg er en IKKE RØYKER......Ojojoj, det er et stort ord. :shock:

Wish me luck......

Fit for fight :sterk:

Mumie-mor
14-03-2005, 10:38
Hei hei....

Du har jo greid deg veldig bra fra 20 til 4 da - KJEMPE BRA!!!!!
Du bør virkelig være stolt av deg selv.....
Jeg har vært røykfri i en måned nå,og er kjempe stolt....
Men desverre så hadde jeg en SA på torsdag,og røyksuget har begynt og melde seg.....
Sitter her nå,og har virkelig lyst på noen trekk,men jeg får bite i det sure eplet og prøve og la være....
Iallefall nå da jeg har greid å la være å røyke en hel måned....
Men så er det det at jeg også har mistet,og føler nesten at røyken er den eneste trøsten akkurat nå......

Dette greier du.....

KJEMPE MASSE LYKKE TIL......

nadine26
16-03-2005, 13:59
Synes du er flink jeg:)Gikk selv fra 20 om dagen til 3 når jeg fant ut at jeg var gravid.Det tok meg tid å kutte helt og jeg håper jeg klarer det.I dag har jeg tatt min siste røyk,har nå bestemt meg for at nå er det nok!Vi får støtte hverandre så går det nok bra:)Lykke til

Venter
16-03-2005, 14:43
Klarte jo selvfølgelig ikke å stumpe røyken på mandag, jeg har liksom alltid en dårlig unnskyldning for at det ikke er rette dagen å stumpe den for godt.

Nadine: Ser at du skriver at du har tatt din siste røyk i dag, da henger jeg meg på. Nå er det full skjerpings for min del. Hvis ikke jeg stopper nå, så kommer jeg til å ende med å røyke ut svangerskapet, å DET vil jeg absolutt ikke.

Farvel sigaretter!! kommer til å savne dere :sparke:

Dette skal vi klare....

Venter
16-03-2005, 14:44
Kom 2 ganger den visst :)

nadine26
16-03-2005, 21:04
Sitter her,suget er stort men prøver å ikke tenke på det.Dette klarer vi

cecca
22-03-2005, 19:31
Syns dere er flinke jeg!! Jeg har og lyst på røyk, tenker på det sikkert en gang om dagen.........men det er bare psykisk, for jeg trenger ikke kjenne smaken, hvis dere skjønner. Stå på jenter, bare dere klarer og trappe ned syns jeg er kjempebra!!!!

Venter
22-03-2005, 19:45
Bare for å skryte litt av meg selv, dette er min 4 røykfrie dag :heia:

Føler at nå er jeg over den værste kneika.... Nå vet jeg liksom hvordan jeg skal takle røyksuget, og hvordan jeg skal få det til å gå over raskest mulig. Røyksuget kommer ca en gang i timen, men med gode avledningsmanøver går det heldigvis "fort" over.

Jeg har funnet ut at det værste med å slutte å røyke, er at man må finne nye metoder å takle stress og kjedsomhet på. Men dette skal gå, det vet jeg! :sterk:

Cecca: Takk for støtten :klemme:

nadine26
26-03-2005, 15:23
Flink du:)Er i gang med endelig ikke-røyker boka,så dette skal vi klare:)

Venter
26-03-2005, 20:23
Flink du:)Er i gang med endelig ikke-røyker boka,så dette skal vi klare:)
Kjenner at motet er litt nede om dagen....er fortsatt røykfri, men i denne situasjonen er det tungt (står mer i dagboken min) Masse lykke til Nadine

MTB
27-03-2005, 15:24
Så flinke dere er!! Sluttet selv å røyke da jeg fant ut at jeg var :gravid: . Det har gått kjempefint, suget kommer innimellom enda, men ikke mer enn nødvendig :blunk: :heia: DETTE KLARER DERE JENTER :heia:

nadine26
29-03-2005, 14:21
Uff så trist:(Håper du er tilbake på snartmamma snart.Lykke til videre