PDA

Vis full versjon : Uff blir sliten..........

Tidl. bruker
21-08-2002, 10:50
Nå er jeg så lei av å ha hodepine, det er jo nesten hver dag. Og det gjør det vanskelig for meg på jobben. Jobber på et bookingkontor hvor jeg tar tlf hele dagen og snakker med kunder, ikke festlig når hode banker som værst! Jeg har (fy) tatt en del paracet, men det er for det at jeg orker ikke dette. NÅ har jeg prøvd i 2 dager uten paracet og det har vært jævlig. Hele kveldene er ødelagt, ligger rett ut med en klut på panna...

Noen som har erfaringer som de vil dele med meg? Vet snart ikke hva jeg skal gjøre??:gal2:

Beate
21-08-2002, 11:37
Jeg har også hatt veldig mye hodepine de siste ukene..:( Jeg tror det kommer av varmen jeg da.
Har du det varmt på jobben? Isåfall så få deg en vifte som du setter litt unna, til å blåse på deg. Det har iallefall hjulpet veldig for meg når hodepinen har vært på det værste.

Tidl. bruker
21-08-2002, 11:51
Ja det er jo varmt der, men vi har air condition i et rom, og jeg sitter med vinduet oppe og en vifte bak meg, men det hjelper ikke. I dag holder jeg meg hjemme, får vi se om det hjelper ....

LaLuna
21-08-2002, 13:35
Hei Villblomst,
fornuftig av deg å holde deg hjemme i dag!

Vi jenter har ofte en tendens til å være så snille piker, og det synes jeg ikke vi skal være nå når vi er gravide. Ikke for snille i hvert fall, sånn jobb-messig!

En venninne av meg som fikk barn for 5 år siden, sier til meg så ofte hun kan at jeg må ta det med ro og hold emeg hjemme. Hun jobba og sleit i hele svangerskapet, og det angrer hun bittert på nå. "For det første er det ingen som takker deg for innsatsen likevel, og for det andre så gikk jeg på en måte glipp av hele graviditeten min," sier hun. Hun har dessverre ikke fått flere barn heller, derfor er hun veldig opptatt av at jeg skal kose meg disse månedene.
Og hvis det å kose seg innebærer å ikke dra på jobben hvis man får hodepine av stress og varme, så synes jeg at du skal ta fri fra jobben, Villblomst!
Du har viktigere ting enn sjefen din å ta hensyn til nå... :kidoki:

Frida
21-08-2002, 14:42
Hei!

Synes du skal la en lege sjekke nakke/rygg og sjekke om det er noen spenninger som forårsaker hodepinen din.
Jeg var også plaget av konstant hodepine over flere dager tidligere i sommer, og dette skyldtes betennelse i muskulaturen.
Var og tok akupunktur to ganger, og ble bra.
(Kunne gått til fysioterapi også, men det var så lang ventetid)

Verd et forsøk kanskje?

Lykke til :)

Klem fra Frida 7+4 på besøk fra april-klubben

Tidl. bruker
21-08-2002, 15:59
Kanskje du drikker for lite og får derfor hodepine? En skal jo drikke mer når en går gravid. Men for å være ærlig gjør ikke det heller jeg. Men der min egen skyld. Men da jeg begynte å amme drakk jeg mer automatisk for merket at kroppen trengte det.:)

Kan være at du skal prøve å sykemelde deg en liten stund. Og få deg litt mere søvn. Er blir lett tung i hode når en går gravid hvis en også trenger søvn.

Hold deg unna smertestillendeheretter, sykemeldt deg heller!! :klapp: Tenk på :baby: , jeg klarte å holde meg unna det med første selv om jeg hadde problemer med smerter i ny og ned. Men en bør tåle det.

:findag:

Cazandra
21-08-2002, 18:35
Huff ikke noe greit å være gravid i denne varmen:uff:
Vær glad du ikke er HØYGRAVID:gal: Det var jeg ifjor :(

Men det er lurt av deg og holde deg hjemme på slike dager, eller gå hjem tidligere eller noe sånt!

Tenk på deg selv og :baby:!

Klemmer 9+2