Vis full versjon : Reality-Reidar
Hei.Noen som ser på Fagerstrand her??:shock: Hadde egentlig bestemt meg for å la være å se på,men så kom jeg i skade for å titte innom.:sparke: Mange artige og spesielle personligheter der ja. :gal2: :balla: :svimmel: :sjokk: Hva mener dere om Reidar?
Er han syk eller er han syk?Jeg syns han minner om en psykopatisk sektleder......lys,varme,syl,arme.....lys,varme,syl,arme ???:knegg:HALLO I LUKEN
KOKO!! :kokko: :bonk: Halleluja. Stakkars mann!!
Noen andre som er verdt å nevnes??
Tidl. bruker
14-03-2005, 23:21
Tenkte det samme. For en gal gal mann. Sektleder ja ;) og med sin kone som verste/beste tilhører. De oppfører seg som små unger, lager kamprop og har hemmelige tegninger og slagplaner:shock: .
skifta kanal når dem viste det... Ble rett og slett litt oppgitt....
Tidl. bruker
16-03-2005, 12:29
Jepp, Reality-Reidar er en snodig mann.... Mange fikse ideer. Ellers synes jeg ikke det er noe andre som skiller seg så mye ut.
nadine26
16-03-2005, 13:49
Han er rar han.Jeg ble overrasket når jeg så han hadde en kone,var overbevisst om at han er homse jeg
Fagerstrand er den eneste reality serien jeg gidder å se på av og til. Takket være Reidar. Han er jo kjempemorsom. Jeg flirer like godt hver gang. Han skaper underholdning bare med å være seg selv.
Tidl. bruker
16-03-2005, 14:56
Han er rar han.Jeg ble overrasket når jeg så han hadde en kone,var overbevisst om at han er homse jeg
:nikker: Den tanken har jeg tenkt også.....
Ja,var sikker på det samme selv....Kan hende han er skaphomse:dåne:Han har mange feminine fakter iallfall.
Jeg har også blitt bit av basillen... Skaphomse=uten tvil, hvem med hår på brystet hadde stått frem på tv og sier: -Jeg må bruke hansker alltid jeg, for ellers får jeg hull på huden!
Hallo...og hvem ellers klarer og spise en pølse uten og tygge den og må operere den ut for di den står nedover i spiserøret, han har tydelig vært borti lignende...
Men Fagerstrand hadde jo ikke vært så morsomt uten hans kløning og udugelige kommentarer, han er søt på sin måte...
Tidl. bruker
25-03-2005, 14:39
Jeg klarer ham ikke mer, håper han blir stemt ut snart. Og er det virkelig mulig at han ikke er homse? Jeg har absolutt ingenting mot homser, så det er ikke derfor jeg vil ha ham ut, men hallo sånn som han styrer på. Avlyttingsutstyr kjøpt for felles penger, lys og varme ditt og datt, operasjon muldvarp, og sånn som han kjeftet og smelte sist da, når hun ene hadde sagt et eller annet, hvordan kan han drive på sånn, det er jo han som er den falske personen her, som lurer og lyver for alle. Jeg klarer ham ikke mere. Men det er jo sånn hver gang det er et reality program, så velger de folk de vet lager litt show, tror nok han er valgt kun av den grunnen. Håper bare han ikke vinner huset jeg. Han pratet jo om designer huset som de hadde fra før, så jeg tviler på at han er med for å beholde huset. Jeg syns at de som virkelig virkelig trenger et hus å bo i skal vinne, tror mangen er med bare for å å selge huset etterpå kanskje?:vetikke:
Ja, han er en smule rar.
Faren min er hellig overbevist om at de to ikke er sammen, men har lurt tv-selskapet. Men jeg er ikke helt enig etter at kona gråt 'Reidar e ingen muldvarp!'. Herregud, er det så mye å ta på vei for da...?
Jeg må si at jeg var litt sjokka over hun som klaska til typen sin også! Det virker ikke som om det var første gang det skjedde! Bare raringer som er med der!
Nordlyset
26-03-2005, 10:51
[QUOTE=MorMia]......lys,varme,syl,arme.....lys,varme,syl,arme ???:knegg:HALLO I LUKEN KOKO!! :kokko: QUOTE]
Hehe, jeg trodde det var "lys, varme, sol er med" :skratte:
Ja, er enig med dere at Reidar er en rar skrue. Veldig feminin, med ei sutrete kone. Hvis det er det da... Har også tenkt tanken om de har lurt redaskjonen; at de bare "faiker" forholdet. Likevel må jeg bare se på, er jo litt morsomt også da. Dessuten er et av parene kjentfolk hjemmefra, så da må jeg jo følge med litt ekstra ;)
Reidar stakkar er en psykotisk mann som må beskyttes fra seg selv.. Hvor i alle dager de gravde han fram hen? Komme her med det sinnsyke "lys, varme, syl og arme" skvipet. Jeg blir flau over han stakkar. Og ikke minst den andre dotten, Jon Håvard eller hva han heter. Hva slags tøffel er det. " Jeg er syk" snufs snufs.. Der sitter de under dyna og stjeler penger fra felleskassa til avlytningsutstyr. Noen som kan fortelle de dustene at i følge norges lover er det forbudt å avlytte folk uten deres viten..
Nei Fagerstrand er bedre uten de sektlederne.. La han engelskmannen Derek vinne!!
Er Reidar han Rogalendingen?
Isåfall - jeg skjemmes stort over å komme fra samme fylke! Noe så potte tett og så falskt forfinet språk skal en lete lenge etter!
:kvalm:
Har kikket innom ett par ganger.
Om ikke Reidar er gal må det være klippet utrolig godt.
Jeg blir pinlig berørt av å se på han :flau:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.