Vis full versjon : Fantastisk og se...
Hei:happycry: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:
I går var vi på ultralyd. Alt var fint med den lille:baby: , den var i fin form og rørte masse på seg. Åpnet munnen og prøvde å sutte på totten sin.
Fikk utsatt term. med 14 dager da. fra 7/1-20/1 litt kjedelig synes jeg, men så lenge alt var bra med:baby: så gjør det ingenting.
Sitter her og ser på bildene vi fikk med oss hjem:wow: og om gleder meg enda mere nå. Det skal bli kjempemoro å handle inn vogn og andre ting nå. Venter på posten hver dag, for jeg har bestilt den nye simokatalogen.
Hilsen Puffen
:mervink:
Tidl. bruker
21-08-2002, 12:21
Så herlig!!! Du er heldig for nå kan du bare slappe av og glede deg videre over svangerskapet... Jeg skal til ultralyd neste onsdag. Gleder meg masse men er også litt redd for at de skal finne noe som ikke er så positivt...Men heldigvis er alt ok i de aller fleste tilfellene.!
Fikk du vite hvilket kjønn det var forresten???
Og en ting til,- hvor har du bestilt simo-katalogen? Skulle gjerne bestilt både den og brio sin, men har ikke funnet en eneste side hvor det går an!
Klem fra Sara 17+6 og lille :baby:
Tidl. bruker
21-08-2002, 13:32
Var på UL for et par uker siden. Fikk også forskyvet terminen, fra 06.01 til 19.01. På en måte var det jo bra for da er sannsynligheten for at barnet blir født i desember mye mindre. (Ønsker jo som de fleste at barnet ikke er minst i klassen, det er ungt nok å starte på skolen når de bare er 6 år.)
Var kjempemorsomt å se det lille nurket. Var bare så dumt at ikke pappan kunne være med. Var litt trist ikke å ha noen å dele denne fine opplevelsen med:( . Siden pappan ikke kunne være med hadde vi bestemt oss for å vite kjønnet (sånn at vi kanskje fikk et nærmere forhold til barnet begge to...), men navlestrengen lå dessverre i veien.
Vi har likevel en strek tro på at det blir en skjønn liten gutt. Har ordentlig "guttemage" i tillegg til at det i pappans familie er veldig få jenter som blir født.
Hallo igjen
Fikk desverre ikke vite om det er gutt eller jente, da jordmor ikke kunne se det. Men det synes mannen min var fint. Han synes det er så spennende og ikke vite det før :baby: blir født.
Ang. simo katalogen så gikk jeg inn på simo.no og jeg tror du kan bestille brio sin katalog der også.
Hilsen Puffen:findag:
Hei!
Du kan gå inn på følgende sider for å få bestillt katalog:
www.barneutstyr.no (simo)
www.brio.no
Klem fra Mera :mervink:
Gratulerer med vel overstått ul! :) :baby:
Vi skal til pers i morgen, så nå begynner jeg å bli rimelig spent!
Sist fikk jeg flyttet terminen min frem, men Tuppsjura hadde ikke med seg kalender der inne, så hun kom etter både ul og menstermin. :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.