Vis full versjon : Sindy er i gang!
Klokka 23.00 i går kveld gikk vannet (endelig!) Riene har ikke startet enda, men nå skal jeg ut på sykehuset for undersøkelse, og jeg regner med å være i gang i løpet av noen timer! Tenk at nå er det uansett snakk om mindre enn et par døgn før jeg er ferdig. Utrolig!
Har sovet bra i natt, og føler meg bedre enn på lenge. Rart!
Blir sannsynligvis sendt hjem igjen fra sykehuset, og kommer da tilbake med en rapport om dagen i går, og alt vi gjorde for å få i gang fødsel (som til slutt virket)
Kryss fingre for meg!
Klem fra Sindy T+11(min) T+1 (UL)
Soljenta
21-08-2002, 13:03
Lykke til!!!!
Jeg håper det kommer igang snart og at du har :baby: i armene dine snart. Jeg håper jeg følger rett etter!
Stå på dette klarer du fint! Nå er det snart overstått.
Hilsen soljenta
Lykke til:):)
Håper det ikke tar for lang tid før du har lille :baby: i armene dine.
T-3
Det var jammen på tide for deg, ialle fall dersom du har ventet helt siden din egen termin!!!
Lykke til...! dette går kjempefint!!!
OJJJ!! Har vannet gått hos deg! Så spennende....:klapp: :klapp: :klapp:
Ja, da er det ikke lenge til du har babyen:hjerter: din i armene! Du er vel spent nå... (det er vi andre som går her å venter også, så du må komme tilbake med en rapport over hva som skjer!!)
Ønsker deg lykke til under fødsel!
Masse klemmer:klem: fra Hege
:klapp: :klapp: :klapp: YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!! Endelig ble det din tur...................... Håper du har fått:baby: i armene dine nå (når jeg skriver dette er det allerede 24 timer siden vannet ditt gikk) Gleder meg veldig til å lese hvordan det gikk med deg.
Tidl. bruker
22-08-2002, 00:15
Lykke til, Sindy!!! :klapp:
Kanskje du ble på føden siden du ikke har lagt inn flere innlegg...?
Håper at du har den lille i armene dine nå, og alt står bra til med hele familien:)
Vel....jeg vet ikke sikkert om jeg er i gang, men jeg håper det!
Turen på sykehuset i dag ble en skikkelig nedtur. De ville ikke undersøke noe som helst, og jordmor antydet noe hun kalte "falsk vannavgang" siden jeg ikke hadde mer vannavgang etter tirsdag kveld. Da hadde jeg mest lyst til å kaste glasset med vann jeg fikk i hodet på henne, men jeg klarte å la være. Verden raste litt sammen, og jeg så for meg at jeg nå kommer til å gå 14 dager over UL termin. Det ORKER jeg ikke! :leiseg:
De skulle egnetlig sette akumpunktur på meg for å "modne", men det var så travelt der i dag, at ingen hadde tid. Så jeg fikk beskjed om å komme tilbake i morgen til samme tid. Jeg lå 20 min med registrering, og det så bra ut. Fikk på nytt beskjed om at jeg hadde livmorsammentrekninger, men det vet jeg jo. Det har jeg hatt på hver undersøkelse de siste 3 ukene! Vil ha ORNTLIGE rier! I morgen skal jeg ta UL og undersøkes om vannet virkelig har gått. I såfall får jeg kur. Hvis ikke, må jeg vente:bonk:
I skrivende stund har jeg hatt to rier som har vært de værste til nå (så vonde at jeg måtte ta pause i skrivingen). Håper at det ikke gir seg denne gang, og at jeg føder i løpet av kvelden/natten.
Lykke til, alle augustmødre :findag:
Klem fra Sindy T+12 (egen) T+2 (UL)
Tidl. bruker
22-08-2002, 16:43
Kan ikke si mer enn lykke til jeg, og så får vi satse på at de riene du ar hatt nå faktisk gjør jobben sin...
Ingenting er vel verre enn å gå slik, og ikke bli tatt ordentlig i mot på føden..
Bit tennene sammen og hold ut, det skjer nok nå..
Skal krysse fingrene og sender deg masse (((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))
Lila T-16
:( Sindy er tilbake fra føden. Det var som jeg fryktet det de kalte en "falsk vannavgang", og dette innebærer at jeg bare må smøre meg med mer tålmodighet (lurer på hvor jeg skal finne den?)
Ble godt tatt i mot på føden, og de brukte lang tid på å forklare meg hvorfor det ikke var lurt å sette igang fødselen enda. Ultralyden så fin ut, og jeg har greit med fostervann, men det er enda ikke helt modent. Da kan en igangsetting ende med komplikasjoner og i værste fall keisersnitt. Fikk akumpunktur denne gang, så jeg håper det skal hjelpe.
Er ganske deppa nå, men kommer tilbake med rapport så snart det skjer noe mer.
Klem fra Sindy T+13 (min) T+3 (UL)
Huff.......Så kjedelig. Kan tanke meg hvordan du har det når du så og si er helt sikker på at noe skal skje, så skjer det ingenting.....En gedigen nedtur...:(
Du får bare vente å se nå da, det kan uansett ikke være veldig lenge til!:)
Lykke til!
t+3
Huff da Sindy:leiseg: Dette høres ikke noe moro ut. Håper det skjer noe på ordentlig snart og at det ikke er lenge til du har :baby: i armene. Tenker på deg og sender deg masse ))))))))))FØDEVIBBER(((((((((( :birth:
Ny tur på sykehuset. Denne gang hadde jeg ikke med meg bag. Stor var derfor overraskelsen da det var så vidt jeg ble sendt hjem igjen. Hadde rier hele tiden jeg lå til undersøkelse, og mye større enn tidligere (og jeg som nesten ikke kjente dem:???: ) Jordmora sa at det er tydelig at kroppen nå virkelig forbereder seg til fødsel.
Sindymannen ble i går sendt tilbake til Oslo for å ordne en del praktiske ting. Bla å betale regninger slik at vi ikke er uten strøm og telefon når vi kommer tilbake. Masse sinte brev til firmaet jeg driver, så det lar seg kanskje ikke redde, men det får vi bare ta som det kommer.
Vel, siden Sindymannen er så langt unna undersøkte jordmora om jeg hadde åpning, og fant ut at mormunnen fremdeles ikke er moden. Puh...tenkte jeg da. Nå har jeg ventet så lenge, at nå kan jeg likegodt vente noen dager til. Skal på ny kontroll på tirsdag formiddag, og da får jeg kanskje kur hvis det er modent. På onsdag formiddag er min favoritt jordmor på vakt, så da kan jeg godt tenke meg å føde;)
Så status pr i dag er at jeg er mye roligere. Er nå inneforstått med at dette tar tid. Deilig å ikke gå hele dagen og kjenne etter på symptomer (som jeg har gjort den siste måneden). Det kan selvfølgelig skje noe i nærmeste framtid, men det kan også ta noen dager.
:findag: klem fra Sindy T+14(min) T+4 (UL)
Føler med deg....
Håper det blir bebis på deg så snart som mulig...
LYKKE TIL......
Sender fødevibber........
:birth:
Klem Fra Lily T+10
Ny tur på sykehuset! Etter en tøff natt der det presset så på urinblæren at jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå i stykker innvendig, reiste jeg ut kl 7.00 for å sjekke om fødsel er i gang. Hadde også rier med 10 min mellomrom på morgensiden. Litt viktig å vite dette siden Sindymannen er i Oslo. og har over 7 timers kjøretur for å komme hit.
Fikk beskjed om at det nå var modent (endelig!), men at jeg ikke har åpning enda. Skal ut igjen kl 13.30 for å se om det har skjedd noe nytt. Fikk også beskjed om at presset mot urinblæren er normalt. Sindymannen er på vei tilbake fra Oslo, og det er lite som tyder på at det skjer noe på noen timer enda. Regner med at han er framme her i 16-17 tiden.
Jeg har nå rier med 10 min mellomrom (har hatt det siden kl 3.00 i natt) og begynner nå å håpe at jeg kanskje er i gang. Men så tregt som alt har vært til nå, vil jeg ikke si noe sikkert før de har sagt på føden at jeg er i fødsel.
Klem fra Sindy (forsiktig optimist!)
Tidl. bruker
26-08-2002, 15:43
Veit kosn du har det, gikk selv en uke fra de første småriene til poden endelig ble født:klapp:
Trøsten er at det er verdt å vente på:uff:
Du glemmer ventetid og fødsel det øyeblikket ungen blir lagt på magen din:elsker:
Lykke til, Sindy:klapp:
Håper du slipper å vente like lenge som meg:uff:
Nå får vi håpe at noe er i gang.
Sender deg en masse lykke til klemmer!!!
Klem Pelen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.