PDA

Vis full versjon : Ustabilt blodtrykk?

sola
21-08-2002, 11:46
Lurer på om andre har opplevd det samme som meg, nemlig at blodtrykket varierer veldig.

Hadde et utgangspunkt på 120/75, så gikk det ned til 120/60 og har holdt seg der ganske stabilt, så var det plutselig 120/75 igjen, og etter uke 30 på 120/60 igjen.

Men; sist uke var det på 135/55, dette er litt lavt??, og i går fem dager senere, var det på 135/75 igjen, det synes jeg er mye økning på få dager. Samtidig virker det som om dette er "normalt" for meg...Alt annet var helt fint på kontroll i går, litt mer ødem har jeg, men det har vært helt sinnsykt varmt her i noen dager nå :gal2: Hvordan arter det seg forresten med dere andre med ødem for tiden, hvordan merke om det blir for ille??

Klem fra Sola og

:baby: :baby: som håper på kaldere vær snart:findag:

Krølla
21-08-2002, 12:14
Hei!

Gjennom kontrollane eg har vore på har blodtrykket mitt variert opp og ned mellom 120/80 til 90/50 fleire gonger. Ingen har reagert på det, så eg rekner med det er normalt i desse gravididtetstider. Dessutan sa legen min at ein må ta det litt med ei klype salt dersom det ikkje er samme peron som måler kvar gong, + at varme, stress, nervøsitet o.l. speler inn på resultatet.