Vis full versjon : trenger tips til barneselskap!
Hva kan jeg lage av gele? Syns tog er litt kjedelig og oppbrukt. Regnbuegele tar for lang tid.
Hvilken sjokoladekake kan jeg lage av langpannesjokoladekake eller lignende? Båt, sommerfugl. Flere forslag?
Pølser, sjokoladekake, bløtkake, risboller, gele. Noe som mangler da?
På forhånd takk!
Line Mich.
16-03-2005, 19:19
Av sjokokake i langpanne kan du lage fotballbane!:) Mål kan du lage av sugerør e.l og spillerne er jo seigmenn i to farger. Også må du tegne opp midtstrek og straffefelt of hva det nå heter alt sammen:)
Gele...du kan jo lage gele i et stort firkanta fat - a la langpanne - og så bruke pepperkakeformer etc og lage en liten figur til hvert barn. Det krever jo at du må gjøre det der og da, hvis du ikke har kjølelager...:)
Tidl. bruker
16-03-2005, 19:24
Vi pleide alltid å ha boller med gele oppå når jeg hadde barnebursdager. Og jammen syns ikke de voksne det er godt også, så jeg har servert det i selskaper senere ;)
Lina og nurket
16-03-2005, 19:36
fotballsjokoladekaker er jo nevnt (fotballspillerne er seigenemm,), sjokolade muffins med farget glassur og fargede nonstop(roas, gule etc), sjokolade boller= hvete boller med sjokoladebiter i (istede for rosiner).
babanbåt med nonstop. bananaspilt..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.