PDA

Vis full versjon : Glidemiddel

Linejenta
30-11-2002, 22:25
Hei jenter

Jeg og samboeren min snakket litt sammen i går etter vi hadde sex. Hadde gledet meg såå til å få han hjem igjen etter flere dager på kurs.

Saken er at jeg bare blir tørrere og tørrere nedentil etterhvert som jeg kommer lengre på vei. Har veldig lyst, men det reduserer min lyst likevel når jeg blir så tørr..og akten blir ikke så bra som den pleier ellers...

Vi bestemte oss for at jeg skulle kjøpe et glidemiddel for at jeg skulle få større utbytte av sexen nå når jeg er gravid.

Hvor kan jeg kjøpe glidemiddel? Finnes det på apotek? Eller må jeg bestille det på kondomeriet?

Ellers lurer jeg på (kanskje litt teit spørsmål): Kan det ta "skade¨i en eller annen form? For meg eller fosteret?

Ville blitt veldig gla for svar jenter :p

Klem fra

Tidl. bruker
30-11-2002, 22:54
Vi kjøper glidemiddel på apoteket. Vet ikke om vi tar skade av det, jeg trodde det var mest når man prøvde å bli gravid at man ikke skulle bruke det.

Ellers så har de nok flere lukter på kondomeriet.

Klemz

Mariel
30-11-2002, 23:12
Tror nok ikke at det er farlig verken for deg eller fosteret, mener at jeg leste ett sted at det var ganske vanlig og bli tørr under graviditeten og da anbefalte de glidemiddel.

T-5

Lilli3
30-11-2002, 23:54
Jeg og min samboer bruker også glidemiddel av og til. Og vi kjøpte på kondomeriet. Men jeg tror da absolutt at de har på
apoteket.
Kan heller ikke tenke meg at det er farlig for gravide. I så fall burde det stå på tuben.

Lilli3 og Marius 30+5

Cazandra
01-12-2002, 01:21
Glidemiddel er et must av og til ja:eek:
Men har du ikke så kan dere bruke eggehvite :kidoki:
Billig og godt:D

Tidl. bruker
01-12-2002, 03:32
Ettersom jeg husker, er det visstnok å anbefale med vannløselig glidemiddel i svangerskapet :)

Happy
01-12-2002, 04:23
Jeg har kjøpt glidemiddel på apoteket... de hadde både "Glid" og "Klick" som begge er vannbaserte ( i alle fall om jeg husker rett).

Mona
02-12-2002, 13:28
Vi bruker Natusan babyolje !

Den er myyye rimligere en glidemiddelet du får på kondomeriet

Tidl. bruker
02-12-2002, 16:25
Vi har kjøpt GLID som de har på apoteket. Den er bra den:D

Leonora
03-12-2002, 05:26
Hvor sent i svangerskapet kan man egentlig ha sex? Jeg har sikkert noen teite, men tradisjonelle (?), tanker når jeg tenker at fosteret muligens må skvulpe litt inni der under akten? :lol: Selv er jeg bare 5 uker på vei, så jeg rekker fortsatt en god del runder med sengevals! :D

stein.antonsen@c2i.n
04-12-2002, 01:23
:D
Heisann.
Apotekene har glidemiddel ja. Det heter "Glid" og forhandles av RFSU. Den er helt trykk.
Kos deg.:blush:
:findag:

TajMahal
08-12-2002, 22:10
Glidemiddler kan man få kjøpt på apotek og andre plasser via nett.

Kondomeriet og http://www.tilapoteket.no sender produkter hjem til folket ;)

Sex kan man ha helt frem til man skal føde.

Tiden flyr
06-01-2003, 18:29
På kondomeriet kjøper vi lidemiddel som er vannbasert, kan ikke tro at den skader noe som helst. Vi bruker den i alle fall med god samvittighet.... når vi for en gang skyld har sex.

Stompi
08-01-2003, 00:06
hmmmm....intressant.....:blush: