Vis full versjon : Trøtt, men får ikke sove!!
Cirkeline
21-08-2002, 11:51
ÅÅÅÅ - jeg er så inderlig trøtt, men får ikke til å sove. Hverken på ettermiddagen eller på natta.
Om natta er det kanskje ikke så rart etter å ha vært oppe på do for 3. gang... :gal2:
Uansett - det hadde vært godt å få sove mellom do-slagene. Er det noen som har noen gode råd. Sånn som det er nå sover jeg stort sett bare i helgene, og nå er det muligens 2 helger som forsvinner bort i besøk.
Klem fra en trøtt strømpecirkeline (8+3) som bare vil hjem og :sover:
Høres ikke noe morsomt ut..
Leste her om dagen at gravide trenger en hvil rett FØR de skal legge seg. Altså, at man bør legge seg på sofaen en times tid før man går til sengs. Dette skulle hjelpe.
Ellers hjelper det godt for mange å drikke en kopp kakao en halvtime-time før senga.
Jeg har hatt søvnproblemer i 10 år nå jeg. Og er oppe minst 5 ganger hver natt. Har ikke sovet en eneste natt sammenhengende på disse 10 årene. Jeg vet hvor slitsomt det er.
Men nå sover jeg halve dagen, er så trøtt:sover:
Er viktig for både deg og babyen at du er uthvilt. Så om du ikke får sove, så pass iallefall på at du hviler deg ofte.
Hei,
jeg sover også ganske dårlig, selv om jeg er kjempetrøtt.
Må opp på do et par ganger i løpet av natta, og selv om jeg nærmest er i svime av trøtthet, er det ikke så lett å sovne igjen.
Og så våkner jeg altfor tidlig om morgenen!
Får riktignok lest massevis av bøker, men...
Nå har jeg tatt det helt med ro et par dager, droppet jobben og bare vært hjemme. Det har vært veldig deilig. Jeg har faktisk sovet litt midt på dagen, og ellers bare holdt horisontalen på sofaen.
Det anbefales, husk at kroppen trenger all den hvile den kan få nå! Så tenk på deg selv og hold deg hjemme noen dager!
Jeg sliter også med nattesøvnen. Må tisse hele natta, og dessuten er det kokvarmt hele tiden. Jeg har lagt meg for vane å sovne på sofaen, det hjelper. Ser dårlige serier på tv til jeg sovner, når jeg da våkner er jeg helt i svima og får også sove i senga (helt til neste do-besøk).
Meg 8+5
Tidl. bruker
21-08-2002, 16:20
Men jeg legger meg før jeg er så trøtt at jeg ikke får sove. Jeg vokner heller ikke om natten for å gå på do. Men husk å ikke drikke for mye før du legger deg oggå. Ps det med å gå på do pleier å bli verre på slutten .Fordi da er det ikke mye plass inni der.
12+1
Cazandra
21-08-2002, 18:38
Kjenner til det der!
Men har ingen problemer og sove på dagtid...men om natten så kan jeg ligge timesvis og vri meg!
Får ikke sove, gjesper og gjesper! Sovner jo tilslutt da:uff:
Vet ikke hva jeg skal gjøre...men nå skal jeg prøve det tipset med å sove litt før legge tid:)
9+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.