Vis full versjon : Bare lykke rundt meg nå
Cirkeline
21-08-2002, 12:14
I begynnelsen av svangerskapet fant jeg en firkløver. Gjett om jeg har tatt vare på denne.
I går så jeg et stjerneskudd - gjett hva jeg ønsket.
Og på toppen av det hele har jeg fått meg en hjelper hjemme. H*n dukker opp om natta og følger med meg. Jeg har ennå ikke klart å finne ut hvem det er - regner med jeg får vite det dersom h*n vil at jeg skal vite det. Dette skal visstnok også være lykkebringende.
Er det noen andre som har sånt besøk (eller tror på det)? Jeg har aldri opplevd det selv, men jeg spurte svigersøsteren min, og hun sa at hun hadde besøk gjennom begge svangerskapene. Det var bare noen som rett og slett var å passet på henne.
Klem fra cirkeline (8+3)
Tidl. bruker
21-08-2002, 13:36
Hjelper??? Hm dette har ikke jeg hørt om...fortell mer!!!!
Cirkeline
21-08-2002, 13:41
Vanskelig å forklare. Et slags "spøkelse" (liker ikke det ordet) som er rundt meg og følger med at alt er bra - altså h*n er bare snill. Jeg er vanligvis livredd sånne ting, men nå er jeg bare helt rolig. Føler som om at noen rett og slett passer på meg. Svigersøsteren min hadde besøk av sin avdøde bestefar.
Min hjelper har flere ganger vekt meg om morgenen når jeg har holdt på å forsove meg (så jeg må ha en svært pliktoppfyllende hjelper :lol: )
Jeg vet ikke så mye mer enn dette - så derfor hadde jeg bare lyst å høre om noen andre som visste mere :)
Cirkeline (8+3)
Jeg har ikke følt at jeg har en hjelper. Men har hatt rare/ekle opplevelser.
I første svangerskap var vi på hyttetur. Jeg var helt hysterisk hele natten, for jeg følte at det sto noen bak meg. Jeg drømte noe helt forfærldelig. Jeg var så hysterisk at mannen min ble helt skremt. Det var utrolig virkelig. Gjennom hele svangerskapet drømte jeg ekle ting.
I natt fikk jeg ikke sove skikkelig. Og en gang mens jeg var halvvåken, føltes det som om noen satte seg på sengen nede ved bena mine. Tenkte ikke på det da, men nå etter at jeg våknet husker jeg det. Men jeg ble ikke redd denne gangen.
Det hørest helt vanvittig ut:bonk: . Og jeg har nok helt sikkert bare drømt.
Har aldri hatt slike opplevelser selv. Men synes det er spennede å lese fra dere som har hatt det!
Tidl. bruker
21-08-2002, 16:05
Men er rart at noen får oppleve det. Jeg er selv overtroisk+ vi vet ikke hva som befinner seg på den andre siden. Noe må det være;) Så du hart fått en god hjelper fint for deg.:klapp:
Heisann!
Dette hørtes interessant ut... Har ikke tenkt så mye over det før du la inn dette innlegget, Cirkeline.
Jeg fant også en firkløver helt i starten av svagerskapet, - og jeg har selvfølgelig tatt godt vare på den! :)
Når du snakker om "hjelper", så vet jeg ikke helt, jeg...
Av og til så er jeg sikker på at jeg ser noe som beveger seg i øyekroken min. Men, når jeg snur meg for å se hva det er, er det borte...
Dette begynte etter at jeg ble gravid... :???:
Der er nok mer mellom himmer og jord enn vi vet om..
:findag:
Tidl. bruker
21-08-2002, 16:57
hm....dette var ganske interessant!! Har ikke følt at noen passer på meg enda...men jeg mistet min mor da jeg var 6 år så det hadde jo vært koselig om hun tittet innom :)
Eller så har jeg hatt en forferdelig drøm...skal gifte meg om 2 uker og alt gikk rett til dundass i drømmen, pappa møtte opp full, kjolen ble ødelagt, håret bare datt ned, ja alt var kaos! Uff håper det går bra....
Ha en fin dag, Jenter!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.