Vis full versjon : Skikkelig vondt å nyse
Er det noen der ute som skjønner noe av dette eller som vet hva det er. Er nå bare i starten av 5 uke, kjenner endel stikninger og menssmerter. Men har skjønt at dette er normalt. det jeg lurer på er; når jeg nyser stikker det skikkelig i livmoren. Det gjør skikkelig vondt, en skjærende smerte som får meg til å hyle. varer bare en kort stundt og kommer altså når jeg nyser :) Noen som har hatt det slik??
litenida
01-12-2002, 20:34
Jeg har også skikkelig vondt enkelte ganger når jeg nyser, spesielt om jeg spenner magemusklene... vet ikke hva det kommer av, om det er normalt eller ikke.. men så langt har alt gått bra så jeg håper på det beste
-liten i
(6 + 5)
Dette er mitt fjerde svangerskap og jeg har hatt det sånn hver gang, så jeg regner med at det er normalt. Kraftige og smertefulle rykk i sidene, som kommer hvis jeg snur meg brått eller nyser - tror det kommer av livmora som utvider seg eller noe...
Jeg merka det faktisk før jeg testa 2 blå, at det stakk noe veldig når jeg nøys. Nå gjør det vondt hvis jeg reiser meg brått også! Litt ekkelt, men det ser jo ut på svarene her som at det er normalt! Ting vokser jo og strekker seg nedi der, så det er nok ikke rart at det gjør litt vondt!
har også vondt i magen når jeg nyser eller hoster.... og også innimellom ellers også... det stikker sånn rart ja... Har aldri kjent sånn før, men har heller aldri vært gravid før.
Vi er nok heeeeelt normale, bare litt gravide...
-solregn-
Takk for fine svar. Er godt å høre at man ikke er alene. Det skjer jo mye med kroppen nå og mange rare greier dukker opp :)
Men så er man jo spesielt på vakt for farlige greier og da. *ler*
Da kan jeg slå meg til ro med at stikking ved nysing ikke er unormalt
Mamma1991
27-10-2010, 08:40
Uff det får jeg også, så vondt at jeg må ynke meg i smerte hver gang, og jeg er for tiden forkjøla, arg :stønn:
Men det gjorde godt å se at jeg ikke var alene om det!
Jeg har det sånn også.. både når jeg nyser og hoster, og om jeg reiser meg litt for raskt opp fra sittende stilling.. (er snart 18 uker)..
Mamma1991
27-10-2010, 09:29
Det er ikke noe moro! Men det virker da som det er normalt siden det er så mange som har det :)
sunshine:)
27-10-2010, 11:59
samme her!
må liksom finne ei stilling og nyse i, ellers e det rååont i bekkenet..
også lekker jeg:knegg::blush:
Punching Penguin
27-10-2010, 12:53
Bare vent til magen blir større. Jeg står opp for å nyse, fordi det blir da mindre jævlig enn om jeg ble sittende.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.