PDA

Vis full versjon : Syreplager???

Mona78
26-03-2005, 17:44
Spreng oppover venstre side på hals, spreng og svie i brystet.....Får ikke til å rape, det blir bare vondt av det...Litt bedre i bryst etter en rap,men da svir og brenner det også i brystet.......
Jeg er jo en liten hypokonder og tror selvsagt at det er noe galt med hjertet...for kjenner jeg etter så har jeg jo vondt i venstre arm og!!!!!!
Og det blir værre når jeg sitter og tenker og grubler som jeg har gjort idag!
Tok EKG av hjertet før jul så jeg tror nok ikke at det er noe galt der( innerst inne). Hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? Og er det noen som har hatt det samme?? Lurer på hvorfor det sprenger i halsen?

Macy
26-03-2005, 19:39
Dette er sikkert halsbrann. Drikk kald melk, eller spis en rå gulrot. Det finnes
halsbrann tabletter på apoteket, de heter Link. Jeg fikk halsbrann da jeg var
halvveis med lillegutt. Ikke drikk sure drikker, det forverrer halsbrannen.

Happy
27-03-2005, 17:29
For meg fungerte det best å kjøpe Gaviscon på Apoteket. Jeg foretrakk tabletter som tygges og svelges, men det finnes også i flytende.

Rita83
27-03-2005, 17:30
Godteriet Love Hearts hjelper også mot halsbrann :kidoki:

lurven
27-03-2005, 22:27
Det er nok ingenting galt med deg, du her helt sikkert halsbrann. Det kan være fryktelig ubehagelig, men ikke legg deg før hvetfall tre timer etter du har spist, legg deg med hode høyt, ta syrenøytraliserende, har noe som heter aritex eller noe og de fungerer kjempebra og veldig raskt! Gode er de også! Lykke til!